CBR-600 voor beginnend circuitrijder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed te horen dat hij het nog steeds uit houd met je. Hopelijk blijft hij het gewoon doen O-) :X
De CBR is nog steeds onwetend van mijn plannen dus hij was vandaag nog heel gewillig ;)
Maar met wat geluk was dit idd onze laatste circuit-event samen :o , ik word er bijna emotioneel van, bijna hoor...
Hoe loopt het bij jou met het papiertje, binnenkort *O* :] :?
 
De CBR is nog steeds onwetend van mijn plannen dus hij was vandaag nog heel gewillig ;)
Maar met wat geluk was dit idd onze laatste circuit-event samen :o , ik word er bijna emotioneel van, bijna hoor...
Hoe loopt het bij jou met het papiertje, binnenkort *O* :] :?


Ja er staat mij iets bij dat het circuitseizoen nu voorbij moet zijn??? :? Dus dan zal je je laatste circuitritje gehad hebben.

Ik mag hopelijk (morgen meer nieuws waarschijnlijk) halverwege oktober op voor mijn AVB, en dan zal het niet lang meer duren voor het AVD aan de beurt is. En dan :]
 
Ja er staat mij iets bij dat het circuitseizoen nu voorbij moet zijn??? :? Dus dan zal je je laatste circuitritje gehad hebben.

Ik mag hopelijk (morgen meer nieuws waarschijnlijk) halverwege oktober op voor mijn AVB, en dan zal het niet lang meer duren voor het AVD aan de beurt is. En dan :]
Yep, laatste ZAC-race van het jaar geweest dus voor mij en de CBR is het weer wintertijd '(

Succes, tegenwoordig maken ze je het ook niet makkelijk voordat je een beetje mag :] , des te groter straks de voldoening })
 
wat is je uiterste prijs?!!?

ik ben wel opzoek naar een circuitbike maar zit met eenbeetje met de centen als je een prijs kan geven kan ik voor mezelf eenbeetje een totaal plaatje maken wat het mij zou kunnen gaan kosten!

thanks!

fabian
 
Succes, tegenwoordig maken ze je het ook niet makkelijk voordat je een beetje mag :] , des te groter straks de voldoening })

Nou inderdaad. Maar ik hoop zo snel mogelijk voor je neus te staan. :Y Maximale datum is 23 oktober voor mijn AVB. De datum staat nog niet vast mijn instructeur gaat proberen de datum nog naar voren te halen. Maar max is de 23ste. Ben benieuwd wat hij kan doen.
 
wat is je uiterste prijs?!!?

ik ben wel opzoek naar een circuitbike maar zit met eenbeetje met de centen als je een prijs kan geven kan ik voor mezelf eenbeetje een totaal plaatje maken wat het mij zou kunnen gaan kosten!

thanks!

fabian
Oh, honda cbr600 1994/1995 of kawa zx-6r uit 1997 we zijn aan het crosposten :+
Mail me maar even (zie profiel) en ik geef je de prijzen bij de diverse mogelijkheden, zet ze liever niet hier zodat de mensen die graag onderhandelen ook aan hun trekken kunnen komen :+
 
Laatst bewerkt:
morgen

ik heb je een mailtje gestuurd....

los van het feit of ik hem wel of niet koop ik moet een compliment maken naar je verhaal! erg netjes en klinkt allemaal erg eerlijk! Zorgt voor een stuk vertrouwen! dus het frame is niet krom en staat niet onder ''spanning''

gr fabian
 
morgen

ik heb je een mailtje gestuurd....

los van het feit of ik hem wel of niet koop ik moet een compliment maken naar je verhaal! erg netjes en klinkt allemaal erg eerlijk! Zorgt voor een stuk vertrouwen! dus het frame is niet krom en staat niet onder ''spanning''

gr fabian

Thanks, ik antwoord zo nog even privé over de prijzen.
Voor wat betreft het recht zijn, het is niet zo dat ik hem ooit heb laten opmeten dus wat is 100% zekerheid maar wat mij betreft is ie recht of recht genoeg, hij is in ieder geval zo recht dat ik niet kan voelen dat ie krom zou zijn..
Ik durf tot hoge snelheid het stuur los te laten en ga dan gewoon rechtuit en duik niet de berm in, ook met lage snelheid (en dus minder gyroscopisch effect om je recht te laten gaan ) niks aan de hand.
Tevens is de motor met mij als beperkende factor erop goed genoeg om tegen de top 10 aan te rijden in de ZAC (S0) tussen veel dikkere fietsen dus stuurt zeker niet slecht ;)

Tijdens het vervangen van de voorvorkkeerringen/olie schoven de poten redelijk soepel in het kroonstuk, tijdens het de/monteren van de wielen hoef ik niks te wringen/buigen en toen ik de (losse) tailraiser probeerde kon ik ook alles aan de achterkant zonder moeite op zijn plek krijgen (trouwens gelijk alles weer netjes ingevet daar) dus dat lijkt mij allemaal recht :?
Voor de rest nooit hoeven sleutelen, het blijft Honda hè ;)
 
Ahum O-)
Misschien toch maar ombouwen naar standaard :?
Je bent te vroeg voor mij...

Ik heb er wel idee in om volgend jaar een racer aan te schaffen. Maar ik moet dan eens zien of ik dat financieel rond krijg.

[me]Orpheus moet eerst nog een poosje sparen.[/me]
 
Je bent te vroeg voor mij...

Ik heb er wel idee in om volgend jaar een racer aan te schaffen. Maar ik moet dan eens zien of ik dat financieel rond krijg.

[me]Orpheus moet eerst nog een poosje sparen.[/me]
Sparen, was dat :? :+
Kan jou het rotten man, neem gewoon vast een voorschot op je kerstbonus ;)
Enne, het is maar een vraagprijs hè...
 
OK, jij wint :9
Ik laat hem nog wel even zo erbij staan, tenminste, ik ga nog wel wat kleine zaken even aanpakken de komende tijd.
Ik heb het rubbertje voor in de cockpit (dagtellerknopje) besteld en dat gaat er volgende week of zo in.
Dan gelijk ff kijken of ik nog wat kan finetunen aan de dagteller, alhoewel hij na een keer of 3 a 4 duwen toch steeds op 0000 komt zoals het hoort.
Heb ook al plannen om de voorkant van de (race) bovenkuip een beetje op te knappen met wat plakvellen voor de racenummers, is die beschadige lak ook weer een beetje gemaskeerd.
Als ik het niks vind spuit ik het oranje misschien nog een keertje over van de winter, je moet toch wat als er niks te rijden of te handelen valt ;(
:+
 
Wat een shitweer, maar had ik al vermeld dat er een setje mooie (alleen aan de zijkant gebruikte...) Pilot Powers onder ligt, die doen het goed in het nat hoor 8-)
 
Heb je die middenbok nog te koop?
Meel me ff als je hem nog hebt wil je?
thnx :)
Ja die heb ik nog maar ik verkoop vooralsnog niks los, pas als de motor in "race-uitvoering" de deur uit is komt de rest van het standaardspul los op de markt(plaats...).
Voorlopig is de handel niet zo wild en ziet het er naar uit dat ik er nog lekker een jaartje mee doorrij, ook geen straf :]
 
Vandaag een extra tellerset gescoord van een '97-er (witte toerenteller :9~ ), zou helemaal goed moeten werken (is werkend van(stunt)motor gehaald nu nog ff de tijd vinden om het in te bouwen/testen) en ook klakkeloos moeten passen waarmee de in de beginpost gemeldde gebreken aan de originele tellerset uit de wereld zijn :)
Maar ik wil nog wel even mijn eigen km-teller erin proberen, die heeft namelijk ondanks dat hij twee jaar ouder is 10.000km minder erop staan, 36kkm om 26kkm O-)
full

 
Ook nog een setje standaard clipons gescoord (daar ging ik eigenlijk voor...), mocht de niewe eigenaar de CBR niet weten te vinden....., dan ga ik ze zoals op deze foto aanpassen voor montage onder de kroonplaat (circuitgebruik)
full

Een koper die interesse heeft in het hele spul krijgt deze extra delen natuurlijk ook erbij voor dezelfde prijs O-)
 
Joh, ik denk dat je de CBR gewoon moet houden....kunnen we volgend jaar eens met gelijke wapens het circuit betreden.... ;)
 
Joh, ik denk dat je de CBR gewoon moet houden....kunnen we volgend jaar eens met gelijke wapens het circuit betreden.... ;)
Gelijke wapens :? , een privérijder als ik tegen een zwaar gesponsord rijder als jij ;)
Als jij die "sportschool-babes" meeneemt ben ik sowieso al voor de start verslagen, dan bevind mijn concentratie zich ineens in mijn kruis.. O-)

Maar het is inderdaad best mogelijk dat wij volgend jaar een "battle of de CBR's' rijden hoor :)
Zoals al eerder gezegd, de CBR mag weg voor de juiste prijs (en ik denk dat ik een reële prijs in gedachten heb voor alles wat ik aanbied) maar hij hoeft niet weg, ik ga het hele spul niet "weggeven" omdat er zonodig wat anders moet komen.
Voorlopig afgelopen jaar nog steeds progressie in rondetijd gemaakt en dat zal komend jaar in het heetst van onze strijd vast ook wel weer lukken })
 
heppie m nog.
heb evt. gsxr600 k1 met schuifschade te ruil
Hij is er nog hoor, vandaag nog even uitgelaten :]
Van ruilen komt huilen zeggen ze altijd, maar een K1 is een leuke fiets voor het circuit :) dus misschien wil ik wel ruilen })
Geef maar eens wat meer info via de mail, o.a ;
is ie recht ?
frame/vork beschadigd ?
kenteken ?
km-stand ?
bijzonderheden of bijzondere specs ?
 
frame is recht, vork staat een beetje krom
heb er evt. wel een usd bij
zit een kenteken bij
32500 km
gebruikelijke dingen kapot bij schuivert,
schakelpootje
linker zijkuip
topkuip
koplamp
geen afgebroken clipons ,deze zijn amper geraakt
weinig bijzonderheden, zag er als nw uit
op zijn kant gegaan met ca 30 km per uur
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan