cbr 600f 1998 (29.000km)

smoothrp

Die hard MF'er
16 jan 2008
304
0
Noord-Brabant
Cbr 600f 1998

Kilometerstand 29.000km

In december 2007 is het voertuig onderworpen aan een 2-3 urige ANWB motorkeuring door Eric v Lent (http://www.erikvanlent.nl/index.htm) Van deze keuring is een rapport aanwezig. Volgens het rapport verkeerd de motor in top conditie. De enige opmerkingen waren dat de pakking van de kleppendeksel vervangen dient te worden, de balhoofdlager over 10.000km, de remvloeistof vervangen ivm een klein beetje vocht erin.

Dit alles is dan ook vorige maand bij de Honda dealer gebeurt. Ook zijn de kleppen gelijk gesteld. Originele rekening a 400 euro aanwezig.

500km geleden is door de vorige eigenaar de olie +filter vervangen.

De ketting zit op ongeveer 50% en de banden zit ongeveer 3mm profiel op (battlax)

Zelf heb ik het volgende gedaan:
-Een aantal stickers vervangen omdat er wat steenslag op zat. 1 sticker met een krasje moet ik er nog opzetten. Welke je op de foto ziet in de zwarte sticker. (120 euro)
-Mooie zwarte nieuwe kuipruit (90 euro) Heb ik vorige week erop gezet, staat nog niet op foto. Op foto staat de oude smoke ruit.
-Undertail welke nog wel gemonteerd moet worden (160euro)

Als accessoire zit erop een carbon kettingbeschermer achterzijde en een SPES uitlaat (special powered excaust system). De uitlaat heeft een lekker diep pruttelend geluid bij lage toeren en kan aardig hard janken bij de hoge toeren. De originele kettingbeschermer en uitlaat ook aanwezig.

Een goed bod krijgt antwoord.

Richtprijs boven 4000 euro.

tekoop.jpg



tekoop1.jpg
 
Laatst bewerkt:
haha hoe mooi... deze stond te koop in Limburg. Uit me hoofd toen voor 3500~3600 euro.(2~3 maanden geleden)

Die laatste foto is volgens mij nog genomen bij de vorige eigenaar!
 
haha hoe mooi... deze stond te koop in Limburg. Uit me hoofd toen voor 3500~3600 euro.(2~3 maanden geleden)

Die laatste foto is volgens mij nog genomen bij de vorige eigenaar!


Errug goed opgelet.......haha.....De onderste foto was inderdaad gemaakt in de tuin van de vorige eigenaar. Helaas heb ik niet zo een grote tuin. De motor was van zijn vrouw, ik heb het stuur ook weer in de normale stand laten zetten. Op de onderste foto zie je dat hij iets naar beneden is gehaald.

De vraagprijs was toen 3900 euro. Heb hem voor 3600 euro gekocht......Heb er zelf nu ongeveer 900 euro extra in gestoken.....Wil heb eigenlijk niet weg doen maar wie weet wat een goed bod teweeg brengt.....
 
Laatst bewerkt:
Ik kan je nu al zeggen dat je je investeringen er niet uit gaat halen.
Het is nou eenmaal bekend dat accecoires maar een fractie opbrengen van wat ze gekost hebben !

Suc6 met de verkoop, mooie Bike !
 
Ik kan je nu al zeggen dat je je investeringen er niet uit gaat halen.
Het is nou eenmaal bekend dat accecoires maar een fractie opbrengen van wat ze gekost hebben !

Suc6 met de verkoop, mooie Bike !

Helaas is het zo, maar hij hoeft gelukkig niet weg...
 
Wat is dan precies de reden dat je hem eventueel wil verkopen binnen 2 maanden? echt veel km-s zal je niet gemaakt hebben.


Heb een zwarte cbr600f van 2000 op het oog. Kon ik destijds niet voor een leuke prijs vinden. Mocht die weg zijn, dan verkoop ik deze niet hoor. Net zoals ik eerder aan gaf, hij hoeft niet weg want het is een perfecte fiets.
 
Laatst bewerkt:
Errug goed opgelet.......haha.....De onderste foto was inderdaad gemaakt in de tuin van de vorige eigenaar. Helaas heb ik niet zo een grote tuin. De motor was van zijn vrouw, ik heb het stuur ook weer in de normale stand laten zetten. Op de onderste foto zie je dat hij iets naar beneden is gehaald.

De vraagprijs was toen 3900 euro. Heb hem voor 3600 euro gekocht......Heb er zelf nu ongeveer 900 euro extra in gestoken.....Wil heb eigenlijk niet weg doen maar wie weet wat een goed bod teweeg brengt.....
lul! Ik had al weken met hem contact via de mail.
Had ik uiteindelijk het besluit genomen, is die verkocht... aan jou dus })

Je hebt hem op een dinsdag gekocht, in de ochtend...
Weet het nog precies..HAHA :+

SUCCES MET VERKOOP!
 
lul! Ik had al weken met hem contact via de mail.
Had ik uiteindelijk het besluit genomen, is die verkocht... aan jou dus })

Je hebt hem op een dinsdag gekocht, in de ochtend...
Weet het nog precies..HAHA :+

SUCCES MET VERKOOP!

Dan krijg je een 2e kans en dan wacht je weer (te lang) af, je leert het nooit hé? :X ;)
 
Nu is hij veeeeelste duur.

(misschien dubbel en dwars waard hoor!!)

Heb nu een XJ600N gekocht op 25KW dus 1maart 2009 heb ik pas weer interesse als ik vol vermogen mag rijden.

Nogmaals succes! en een kick!
 
lul! Ik had al weken met hem contact via de mail.
Had ik uiteindelijk het besluit genomen, is die verkocht... aan jou dus })

Je hebt hem op een dinsdag gekocht, in de ochtend...
Weet het nog precies..HAHA :+

SUCCES MET VERKOOP!


SORRY !!!!

Ruilen tegen een zwarte cbr 600f uit 2000.... ;) ;) ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan