cbr 600f 1998

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nog een foto.
full
 
Mooie motor! Vind het een mooie kleurstelling. :)

Succes met de verkoop, en wat komt er voor nieuws in de plaats?
 
Mooie fiets maar is de prijs niet wat aan de hoge kant? Daarvoor koop jo ook een blade uit '98..............

Maasr wel suc6 met de verkoop!

KICK!!
 
Mooie fiets maar is de prijs niet wat aan de hoge kant? Daarvoor koop jo ook een blade uit '98..............

Maasr wel suc6 met de verkoop!

KICK!!

Volgens mij een nette prijs. Ik zie op marktplaats maar 1 fireblade van 1998 voor 3000 euro en dat is er 1 met schade. De rest is boven de 4000 euro. En je weet hoe er met een fireblade's gereden wordt.

Ik heb net 1 jaar mijn rijbewijs (hoera) en heb er als een oude lul op gereden ;)

Alle andere cbr 600f's op marktplaats van 1998, welke in het vieze grijs en andere vieze kleuren zijn ;), zijn tussen de 3500 en 4500 euro. En dan hebben we het nog niet over eventuele afleverkosten bij dealers.

Ik vind het dan eerlijke gezegd best een redelijke vraagprijs. En durf met zekerheid te zeggen dat andere cbr 600f's niet 3 weken geleden een volledige grote beurt hebben gehad, en een nieuwe ketting, tandwielen en banden hebben.
 
Mooie motor! Vind het een mooie kleurstelling. :)

Succes met de verkoop, en wat komt er voor nieuws in de plaats?

Vind het ook de mooiste kleurstelling van zijn bouwjaar.

Ik wil toch rechterop zitten dus het wordt voor mij een naked.

Ik denk aan een sv 650 N, Hornet of een Monster. Ik heb al een mooie SV bij de dealer gezien. Morgen even gaan bekijken.
 
Mooie fiets maar is de prijs niet wat aan de hoge kant? Daarvoor koop jo ook een blade uit '98..............

Maasr wel suc6 met de verkoop!

KICK!!

Das géén argument :N

Als iemand die het nog moet leren, of gewoon niet teveel vermogen wil,
is dit een véél betere keuze :Y


En je weet hoe er met een fireblade's gereden wordt.
Ik heb net 1 jaar mijn rijbewijs (hoera) en heb er als een oude lul op gereden ;)


Is ook geen argument, mensen met een blade rijden ook vaak als een natte krant ;)
 
Laatst bewerkt:
Maar goed,

Hij mag ook geruild worden tegen een naked. En dan wel 1 met dezelfde waarde.

Dus als iemand het beu is om steeds in die lastige wind te rijden en een kuipmotor wil ;).......................
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan