cbr 600f 95 aparte kleurstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

sugarskully

MF'er
5 dec 2009
156
0
Te koop wegens div. redenen.

CBR 600 F '95, +/- 67000 km (rij er nog mee voor woon-& werk verkeer)
Motor heeft regelmatig z'n onderhoud gehad, de banden kunnen nog de nodige km's mee.
Accu is in orde net als de ketting & tandwielen (k&t ca.7000 km oud)

Motor is voorzien van gebruikssporen.
Topkuip rechts heeft schade (zie foto) en de collector is lek.
Voor meer foto's en/of info mail maar naar me.
(of als iemand mij kan vertellen hoe ik meer foto's in 1 bericht kan plaatsen -O- ...)

Vraagprijs is 1300,- maar valt natuurlijk over te onderhandelen.
Dus doe een leuk bod.

De motor staat in Capelle aan den IJssel en je mag altijd komen kijken


P.S. Fazero had voor mij al een advertentie gemaakt :] , maar ik dacht, laat ik me ook maar eens registreren en kan zo mooi meteen de advertentie overnemen.
Thnx Fazero! *D
full
 
Laatst bewerkt:
Kom op mensen, prima fiets voor een beginnende rijder of woon-werk. Blokje loopt nog loepzuiver en fiets is verder nog prima.
 
KICKERDEKICK KICK KICK KICK!

of zoals mn grote vriend quagmire zou zeggen:...kickkickgity!
 
kom op mensen -O-

Hier kan je wat leuks van maken! kuipdelen eraf, kan een leuk streetfightertje :P worden, ff iets aan de uitlaat doen en hoppa.... *O* :]

motorisch nog prima in orde. :Y
 
ff een kickie voor deze bike en een infootje.
ik heb een zgan rvs 4/1 collector/spruitstuk tk ad. 225.00 e
[ivm aankoop cmpl yoshimuraset]

suc6 met de verkoop.
 
En jawel! Volgens mij is ie nog steeds te koop!
Komt u maaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....
Dit moet u zien dames en heertjes! Een gewwwwweldige motor uit het jaar.... 1995! Nee u leest het goed, niet 1994, niet 1996 maar.... 1995!!!
Altijd netjes behandeld door haar liefhebbende eigenaresse, prima motortje met een paar 'battle scars'... en we weten het, het gaat om het innerlijk he! En een ruige motor dwingt respect af in het verkeer!

Kom nou gewoon eens kijken... mensen die zin hebben in een klein projectje? Eén kapot kuipdeeltje en een lekke collector... verder is ze gewoon prima in orde! En met dat kuipdeel kan ook prima gereden worden, zit vast als een huis is alleen wat minder mooi. En de prijs is ook geen vaste eis.
 
Laatst bewerkt:
JAHA! dames en heren! de motor is nog steeds te koop!

Heb er amper meer op gereden en staat al zeker 3 weken stil. (de accu doet het nog hoor ;) )
heb de motor ivm de oud en nieuw viering...(je weet het tenslotte nooit met dat rondvliegende vuurwerk) veilig in de tuin van mn moeder gezet waar de motor buiten bereik is van rotjes e.d.
 
kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick
kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick
kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick
kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick
kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick kick
 
hahah en daar gaan we weer...EEN DIKKE VETTE KICK!!! HOPPA!!...he bah...weer niet in het doel geschoten..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan