schoffeltje
Rookie
- 23 mei 2009
- 8
- 0
Mijn honda cbr 600f blijft raar doen. Nadat ie eerst onder de 5000tpm onzuiver liep (opgelost met cleaner in tank en nieuwe kettingspanner), loopt ie nu bovenin niet lekker.
Ging een paar uur geleden rijden en er leek niks aan de hand, liep netjes in z'n toeren. Maar nadat ik rond de 80km en er boven probeerde te rijden ging ie inhouden en zakt volledig terug in vermogen. kan op de snelweg niet harder dan 110km/h daarboven mist ie gewoon kracht om door te trekken. 5000tpm in z'n 6 is dan ook echt de max!
In z'n 1e versnelling trekt ie overigens wel goed door. maar in z'n 2 en verder neemt het steeds meer af.
Heeft dit soms met je directed air induction te maken? Dat zorgt er toch voor dat als ie boven een bepaald toerental komt dat de kleppen worden aangepast?
Ik heb geen idee wat het kan zijn
Hoor graag reacties!

Ging een paar uur geleden rijden en er leek niks aan de hand, liep netjes in z'n toeren. Maar nadat ik rond de 80km en er boven probeerde te rijden ging ie inhouden en zakt volledig terug in vermogen. kan op de snelweg niet harder dan 110km/h daarboven mist ie gewoon kracht om door te trekken. 5000tpm in z'n 6 is dan ook echt de max!
In z'n 1e versnelling trekt ie overigens wel goed door. maar in z'n 2 en verder neemt het steeds meer af.
Heeft dit soms met je directed air induction te maken? Dat zorgt er toch voor dat als ie boven een bepaald toerental komt dat de kleppen worden aangepast?
Ik heb geen idee wat het kan zijn

Laatst bewerkt: