CBR 600F/FS Circuit Meeting

In welke maand moet de CBR CPZ meeting plaatsvinden?

  • April

    Stemmen: 1 6,3%
  • Mei

    Stemmen: 7 43,8%
  • Juni

    Stemmen: 4 25,0%
  • Juli

    Stemmen: 1 6,3%
  • Augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • September

    Stemmen: 1 6,3%
  • Oktober

    Stemmen: 2 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16
@ Alexx_the_one

Wil je mij afstrepen als suporter 28 juli.

Krijg helaas geen vrij van de baas.
 
Laatst bewerkt:
Gezellig hoor. Zijn wij niet goed genoeg dat je andere vrienden hebt gezocht...

je bent nu te laat want mij motor staat ondertussen bij hun op de aanhanger, maar had jij mij anders willen ophalen O-)

maar ik voel me helemaal niet te goed voor jullie, maar hun zijn ook gezellig en met hun rijd ik mee dus is gewoon praktischer :Y
 
Ik ga proberen om morgen even langs te komen, maar weet niet of ik het ga redden.

Vanaf hoe laat begint alle gekkigheid eigenlijk?

En waaraan is de CBR600F partytent te herkennen? ;)
 
Ik ga proberen om morgen even langs te komen, maar weet niet of ik het ga redden.

Vanaf hoe laat begint alle gekkigheid eigenlijk?

En waaraan is de CBR600F partytent te herkennen? ;)

Vanaf 07.30 begint de keuring en het inschrijven. De eerste start is groep 4 om 09.00 uur, dan groep 3 om 09.20, groep 2 om 09.40 en groep 1 om 10.00 uur.

Laatste sessie ronde loopt van 15.20 start van groep 4 tot en met 16.40 afvlaggen van groep 1.

De party tent zal te herkennen zijn aan de bekende gezichten ;) Doorrijden tot het eind en daar op de parkeerplaats ff zoeken, zo groot is het daar niet...
 
Vanaf 07.30 begint de keuring en het inschrijven. De eerste start is groep 4 om 09.00 uur, dan groep 3 om 09.20, groep 2 om 09.40 en groep 1 om 10.00 uur.

Laatste sessie ronde loopt van 15.20 start van groep 4 tot en met 16.40 afvlaggen van groep 1.

De party tent zal te herkennen zijn aan de bekende gezichten ;) Doorrijden tot het eind en daar op de parkeerplaats ff zoeken, zo groot is het daar niet...

Prima, ik ben er rond het middaguur waarschijnlijk. Ik ga wel op zoek naar bekende gezichten. ;)
 
Ik ben er morgen ook! Hoop dat ik er vóór 15:00 kan zijn. Dan kan ik ook nog wat racegeweld zien :P Anders kom ik zo achteraf langs... Anyway, tot morgen!
 
Jemig, wat is dit...?! De hele week al mooi weer.
En dan staat er een circuitdagje geplanned.
En wat gebeurt er? Het regent! Godver :(
 
Alls ik buienradar mag geloven blijft het de rest van de dag droog in Zandvoort en drijven de buien via Zuid-Holland en Zeeland weg. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan