CBR 600F/FS Circuit Meeting

In welke maand moet de CBR CPZ meeting plaatsvinden?

  • April

    Stemmen: 1 6,3%
  • Mei

    Stemmen: 7 43,8%
  • Juni

    Stemmen: 4 25,0%
  • Juli

    Stemmen: 1 6,3%
  • Augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • September

    Stemmen: 1 6,3%
  • Oktober

    Stemmen: 2 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16
krijg??das altijd goed!! Kga zondag ff het setje banden uitzoeken,hij heeft meerdere setjes, dan als iemand anders nog interesse heeft??
 
Heb net de bandjes opgehaald! Zien er netjes uit :Y ! Hij had nog wat nette setjes liggen, dus als er nog mensen zijn die n setje plakkers willen hebben ;)
 
Ik heb u 2 keer op Zandvoort gereden via Motorsport Lifestyle. 1e keer in groep 1 en afgelopen zomer in groep 2. Het weer was voortreffelijk en we hebben echt lekker gereden. In groep 2 is het in de middag vrij rijden maar je mag ook achter de instructeur blijven rijden. Echt een aanrader. Het is wel handig om iemand met een auto in de groep te hebben of een pitbox te huren. Kan je tenminste je spullen een beetje kwijt.

Veel plezier !!
 
Ik heb u 2 keer op Zandvoort gereden via Motorsport Lifestyle. 1e keer in groep 1 en afgelopen zomer in groep 2. Het weer was voortreffelijk en we hebben echt lekker gereden. In groep 2 is het in de middag vrij rijden maar je mag ook achter de instructeur blijven rijden. Echt een aanrader. Het is wel handig om iemand met een auto in de groep te hebben of een pitbox te huren. Kan je tenminste je spullen een beetje kwijt.

Veel plezier !!

Bedankt gaat vast lukken :Y
 
ik kom jullie wel aanmoedigen. *O* zelf meerijden komt andere keer wel. :]

ik wil uiteraard best de dag 'vastleggen op de gevoelige plaat'. ik kom zelf alleen niet verder dan een hp5.1 megapixel camera'tje, dus verwacht niet al te veel mooie scherpe diep ingezoomde poserfoto's :+
 
als arme O-) student moet je af en toe kiezen tussen motor en eten. ik koos voor motor en nu wil ik dus weer een keer eten :+
 
Laatst bewerkt:
ik heb wel een beter toestel.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan