CBR 600F/FS Circuit Meeting

In welke maand moet de CBR CPZ meeting plaatsvinden?

  • April

    Stemmen: 1 6,3%
  • Mei

    Stemmen: 7 43,8%
  • Juni

    Stemmen: 4 25,0%
  • Juli

    Stemmen: 1 6,3%
  • Augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • September

    Stemmen: 1 6,3%
  • Oktober

    Stemmen: 2 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Hmm, ik waag me nog niet op het circuit, dat weten jullie al...
Sowieso geen doen met m'n 35 pk ;)
Maar als ik die dag(en) tijd heb, kom ik zeker even langs!
 
Hmm, ik waag me nog niet op het circuit, dat weten jullie al...
Sowieso geen doen met m'n 35 pk ;)
Maar als ik die dag(en) tijd heb, kom ik zeker even langs!
Ik ook! *O*

Psst wij kunnen wel samen cirquit rijden. Kijken welke 35 pk het snelst is. :X
 
Ik ook! *O*

Psst wij kunnen wel samen cirquit rijden. Kijken welke 35 pk het snelst is. :X

Zelfs met maar 35 pk kan je enorm veelplezier aan en op het circuit beleven. Je doet sowieso de eerste keer niet mee om snel rondjes te rijden, maar om de perfecte bochten te maken etc.
 
:^

Het gaat om het sturen en de motor beheersen.
Vermogen is alleen leuk als je er echt mee om kan gaan.
Het is natuurlijk wel gruwelijk lekker om met bijna vol gas de bocht uit te scheuren. :P
 
Kan je nagaan, zelfs met de motor is er nog niet genoeg gecompenseerd. _O-


:(
full
 
@ Kanarie & Alexxx
Oke, dat geloof ik inderdaad wel ja. Maja, ik ga sowieso gewoon nog niet op het circuit. Ik wil aan de andere kant wel graag een keertje van dichtbij zien. Dus ik denk dat ik wel kom kijken, lijkt me wel leuk.
 
Laatst bewerkt:
@ Kanarie & Alexxx
Oke, dat geloof ik inderdaad wel ja. Maja, ik ga sowieso gewoon nog niet op het circuit. Ik wil aan de andere kant wel graag een keertje van dichtbij zien. Dus ik denk dat ik wel kom kijken, lijkt me wel leuk.


van kijken leer je ook ;)

*D
 
Ik wens iedereen een gelukkig 2008 met veel mooi motorweer en dat iedereen maar wat opsteekt van het circuitrijden !!
En voor PJ: Begin gewoon in groep 1 in het langzaamste groepje. Dit gaat zeker niet hard en zelfs met maar 35 pk heb je in deze groep zat.
 
zal ook even mijn datums eens hier vermelden via motorsportschool.nl

29-3-08 zolder
30-3-08 zolder
11-7-08 zolder
22-9-08 assen

}) }) })
 
Ik wens iedereen een gelukkig 2008 met veel mooi motorweer en dat iedereen maar wat opsteekt van het circuitrijden !!
En voor PJ: Begin gewoon in groep 1 in het langzaamste groepje. Dit gaat zeker niet hard en zelfs met maar 35 pk heb je in deze groep zat.

he thanx ... ik wens jouw hetzelfde terug en het rubber aan de goeie kant houden *D
 
Laatst bewerkt:
Goed idee, is misschien iets makkelijker zoeken/selecteren.

Inderdaad :Y . Aangezien de meeste mensen in de poll gekozen hebben voor de maand mei, hier de data dat er gereden kan worden:

maandag 05-05-2008 (alle groepen nog plek vrij)
dinsdag 13-05-2008 (alle groepen nog plek vrij)
woendag 21-05-2008 (groep 1 plekken vrij, overige op de wachtrij)
maandag 26-05-2008 (alle groepen nog plek vrij)
 
Even de circuitmeeting weer bovenaan zetten.

Er staan drie dagen op de rol en we proberen uit te vinden welke dag de meeste mensen kunnen.

Vanuit het Den Haag topic heb ik ook nog wat geïnteresseerden gevonden, dus als je zelf introducees wilt meenemen; Wel zo gezellig!

- maandag 5 mei
- dinsdag 13 mei
- maandag 26 mei

Geef even aan welke dagen je wel én niet kan. Als je alle dagen kan *O*
 
kun je ook even de voorwaarden posten waar de motor aan moet voldoen?

weet van een klasgenoot wel dat bijvoorbeeld je spiegels en de knippers eraf moeten en dat je koplamp afgeplakt moet worden, maar is dit mogelijk om van te voren op het circuit te doen of moet je echt een aanhanger of een bus hebben om dit van te voren thuis te doen ?

zijn er mensen die uit west brabant met een aanhanger rijden en nog een plaatje vrij hebben voor een motor en bereider ?
 
kun je ook even de voorwaarden posten waar de motor aan moet voldoen?

weet van een klasgenoot wel dat bijvoorbeeld je spiegels en de knippers eraf moeten en dat je koplamp afgeplakt moet worden, maar is dit mogelijk om van te voren op het circuit te doen of moet je echt een aanhanger of een bus hebben om dit van te voren thuis te doen ?

zijn er mensen die uit west brabant met een aanhanger rijden en nog een plaatje vrij hebben voor een motor en bereider ?

Er hoeft niks thuis gedaan te worden, alles kan op het circuit gebeuren.

Spiegels en knippers hoeven er niet af. Spiegels worden meestal afgeplakt of naar binnen geklapt. Dat wordt gedaan om te voorkomen dat je in je spiegels gaat kijken.
Achteropkomend verkeer is verantwoordelijk voor het op de juiste manier benaderen van ander verkeer, dus daar moet je je niet druk over maken.

Knippers lekker laten zitten. Worden nog wel eens gebruikt bij het verlaten avn de baan etc.

Koplamp wordt eigenlijk alleen afgeplakt omdat dat bij een eventuele kennismaking met het grind de kans op glas verminderd. Zelf plakte ik mijn racenummer gewoon over de koplamp; 2 vliegen...

Je kan dus gewoon met de motor komen en alles rustig op het circuit doen.
 
Even de circuitmeeting weer bovenaan zetten.

Er staan drie dagen op de rol en we proberen uit te vinden welke dag de meeste mensen kunnen.

Vanuit het Den Haag topic heb ik ook nog wat geïnteresseerden gevonden, dus als je zelf introducees wilt meenemen; Wel zo gezellig!

- maandag 5 mei
- dinsdag 13 mei
- maandag 26 mei

Geef even aan welke dagen je wel én niet kan. Als je alle dagen kan *O*


Ik zal straks eens op mijn jaarrooster kijken, maar ik denk dat alle 3 de datums geen probleem zijn. Misschien ff bij het knmi checken wat de temperaturen van die dagen waren afgelopen jaren :+ ;) .

Qua voorbereiding van de motor moet je je niet druk maken. Als we een pitbox hebben kunnen we samen daarin alles in orde maken. Als mijn vriendin ook komt met de auto dan zorg ik ervoor dat er gereedschap, bandenspanningsmeter/pomp, tape, enzzzzzzzzzzzz aanwezig is.
 
okee das mooi dan,

maar toch als er mensen uit mijn buurt toevallig met een aanhanger rijden en plek vrij houden O-)

[kuch]vonky komt volgens mij vlak langs mijn huis O-) [/kuch]
 
Terug
Bovenaan Onderaan