CBR 600F/FS Circuit Meeting

In welke maand moet de CBR CPZ meeting plaatsvinden?

  • April

    Stemmen: 1 6,3%
  • Mei

    Stemmen: 7 43,8%
  • Juni

    Stemmen: 4 25,0%
  • Juli

    Stemmen: 1 6,3%
  • Augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • September

    Stemmen: 1 6,3%
  • Oktober

    Stemmen: 2 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16

Alexxx_the_one

MF veteraan
3 jun 2005
8.925
905
Den Haag
Facebook
Twitter
Zoals dit jaar al eens besproken, gaat het er dan dit jaar echt van komen?

Dé CBR 600F/FS Circuit Meeting[/big]

op Circuit Park Zandvoort.

EDIT:
DE GEKOZEN DATUM IS:
28 JULI 2008 [/BIG]

Tot nu toe hebben de volgende mensen zich aangemeld

1. Alexxx_the_one - Groep 2 (PIT)
2. Michiel Jansen - Groep 1 (PIT)
3. CBR1982 - Groep 2 (PIT)
4. Dragon's tail - Groep 2
5. Wiggywiggy - Groep 2 (PIT)
6. Hyper-cbr - Groep 1
7. Meent S - Groep 4


De supporters
1. Nocer
2. PJ
3. Maybabe
4. schwenneh
5. Motorsmurf
6. Thijs_85
7. Jochum
8. P@ul


Tips and tricks Zandvoort

[NORML]http://www.motorsportlifestyle.nl/pdf/zandvoort_basis.pdf[/NORML]

Per 6 juni is het bij Motorsport Lifestyle nieuw dat we met transponders gaan rijden. Voor de groepen 3 en 4 geldt dit als verplichting en betaal je 10 € voor de huur van een transponder. Voor de groepen 1 en 2 zal de Marshall met een transponder gaan rijden.
 
Laatst bewerkt:
I`ll be there :Y . Heb voor juni gestemd, maar eigenlijks maakt het me niet zo heel veel uit. Laten we hopen op een mooie droge dag ;) .

Misschien ff erbij vermelden dat we van plan zijn een pitbox te huren zodat iedereen zijn/haar spullen (gereedschap, kleding, eten&drinken enz.) daar in kwijt kan. Kost €100,-voor de hele dag. Dus kost jou misschien 10 a 15 euro.

Heb je al een idee bij welke organisatie deze dag moet gaan plaats vinden? Motorsportlifestyle ?

Misschien dit ff in de OP zetten: (tekst letterlijk gekopieërd van MSL)

Groep 1(geen/beperkte circuitervaring “sportief”) De dag wordt begonnen met een uurtje theorie, daarna gaan de deelnemers de baan op om onder deskundige begeleiding van onze Marshalls het circuit te verkennen. Deelnemers die voor het eerst rijden, starten altijd in groep 1.

Groep 2 (beperkte/voldoende cuitervaring “snel”) Deze groep start s’ochtends onder begeleiding van een Marshall en begint met een uurtje theorie, daarna gaan de deelnemers de baan op om onder deskundige begeleiding van onze Marshalls het circuit te verkennen. In de middag laten wij de keuze geheel aan de deelnemers of zij achter de Marshalls willen blijven rijden of willen/kunnen vrijrijden.

Groep 3 (voldoende circuitervaring “zeer snel”) Deze groep zal in alle sessies volledig vrij kunnen rijden. Uiteraard is het mogelijk om instructie te vragen.

Groep 4 (veel circuitervaring “experts”) Deze groep rijdt na de opwarmronde geheel vrij.
 
Laatst bewerkt:
cbr meld zich ook .. mei/juni maakt niet uit ;) ( slaapplaats ) regel ook wel een aanhanger waar twee motoren op kunnen

in groep 2m aub ;)
 
gestemd voor groepje 1 in Juni

toch ook maar rond gaan kijken voor een kuipsetje iemand ervaring met kuipsetje via ebay uit hongkong laten komen ?
 
Mijn idee. Als er water op de baan lig rijd Dragon als een zoutzak hee slak.

full


in de regen is het best leuk hoor je moet goed luisteren als je de theorie uitgelegt krijgt ...

de laatste twee keer vielen er al 2 in de opwarm ronde ... te fanatiek en verkeerd gezeten tijdens het remmen en hup voorwiel weg ....

met uitkomen van de ziekenhuis bocht trok ik de aprilia voor mij op de foto er finaal uit ... ( moest ik wel even een tandje terug schakelen ... ) in de regen dan wel he :)
het is wel zo dat je zeker van jezelf moet zijn op een natte baan of in de regen moet rijden , en je banden eerst goed warm rijdt ...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan