CBR 600RR 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik jou misschien vragen hoe jij die kont van je motor vast heb zitten, heb namelijk net ook zo'n motor gekocht alleen bij mij schuren de delen van de tank over elkaar en vind dat doodszonde.

tevens een kickje voor je :P
 
:N Frank is niet op vakantie, Frank is druk op de zaak 8-)

:^ :/

@ Corsaro: Die vraag over het kuipwerk is moeilijk te beantwoorden. Ligt er namelijk aan wat voor kuipwerk je hebt. De pasvorm van circuitkuipen is nooit 100% en verschilt ernorm per merk...

@ YZF-Rider: U heeft één wachtende voor u :+
 
:^ :/

@ Corsaro: Die vraag over het kuipwerk is moeilijk te beantwoorden. Ligt er namelijk aan wat voor kuipwerk je hebt. De pasvorm van circuitkuipen is nooit 100% en verschilt ernorm per merk...

@ YZF-Rider: U heeft één wachtende voor u :+
Shit :/

Voor mij was het in iedergeval lekker in de buurt... O-)
 
:^ :/

@ Corsaro: Die vraag over het kuipwerk is moeilijk te beantwoorden. Ligt er namelijk aan wat voor kuipwerk je hebt. De pasvorm van circuitkuipen is nooit 100% en verschilt ernorm per merk...

@ YZF-Rider: U heeft één wachtende voor u :+
Ja oke dan moet ik even kijken over 2 weken, maar hoe heb jij die kont bevestigd want bij mij hebben ze 2 bouten genomen namelijk alleen zoek een andere oplossing.

edit: in ieder geval bedankt voor je antwoord :)
 
Laatst bewerkt:
Ja oke dan moet ik even kijken over 2 weken, maar hoe heb jij die kont bevestigd want bij mij hebben ze 2 bouten genomen namelijk alleen zoek een andere oplossing.

edit: in ieder geval bedankt voor je antwoord :)

Op mijn 600RR zit de kont met 3 bouten vast; één aan de kant van de tank en de andere twee zitten achter het zitje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan