CBR 600RR repsol edition

kevintjeh

Rookie
20 aug 2006
10
0
erica
ik zou of een suzuki GSX-R600 kopen of een CBR 600RR ..
nou ik denk dat het toch de 600RR word maar ik ben fan van pedrossa en vind zij motor helemaal geweldig ! vooral die repsol bespuiting.
nou zou ik hem ook in repsol uitvoering willen laten spuiten wie heeft sites en/of advies voor een spuiterij

alvast bedankt
 
www.motopaints.nl
full

zit in assen, en op zijn sites staan wel meer projecten die hij heeft gespoten!
 
ik zou of een suzuki GSX-R600 kopen of een CBR 600RR ..
nou ik denk dat het toch de 600RR word maar ik ben fan van pedrossa en vind zij motor helemaal geweldig ! vooral die repsol bespuiting.
nou zou ik hem ook in repsol uitvoering willen laten spuiten wie heeft sites en/of advies voor een spuiterij

alvast bedankt
Tegen de tijd dat jij een Repsol CBR600RR hebt, rijdt Pedrosa misschien al weer op een Corona Honda :P

Wat niet wegneemt dat een Respol Honda'tje er leuk uit ziet :Y
 
hey, is idd gaaf als je hem zo laat spuiten maar... denk er wel aan als je hem later weer een keer wil verkopen dat dat best eens lastig kan zijn. Je moet dan net een liefhebber tegen komen die precies zo'n motor wil hebben, en veel mensen denken dat het een schade geval is geweest omdat ie overgespoten is :W
maar dat is natuurlijk je eigen keuze!! *O* suc6 ermee
 
Zelf rij ik een 1000RR in Repsolkleuren,en er blijven liefhebbers genoeg over om het in een later stadium te verkopen dus dat hoeft je niet te weerhouden om het te laten uitvoeren,suc6 ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan