Cbr 900 rr bouwjaar 1989

hans 12345

MF'er
24 feb 2008
35
0
Wie kan mij helpen heb zojuist een gave cbr 900 rr gekocht oké geen nieuwe maar wel erg gaaf.
Heb sinds kort een storing het neutrale groen lampje gaat langzaam aan tijdens het rijden.
Sinds gisteren na een regenbui lijkt het wel of hij geen vermogen meer kreeg en ff stoppen op de vlugstrook en daarna weer verder rijden alles nagekeken vloeistof oké en de olie was ook goed .
Ik heb een vermoeden iets van slijtage !!!!!! :]
 
Foutje de bouwjaar is 1998 en inderdaad na wat spuiten w 40 is het probleem opgelost, voorheen kon ik weg rijden met de zijstandaard uit geklapt. Nu slaat hij af als ik wil inschakelen en weg rijden.
Dus ik heb een korte rit gemaakt op de grote weg en verlopig zie ik het groene lampje niet op komen van mijn neutralestand. ( verholpen ) thanks.
 
Foutje de bouwjaar is 1998 en inderdaad na wat spuiten w 40 is het probleem opgelost, voorheen kon ik weg rijden met de zijstandaard uit geklapt. Nu slaat hij af als ik wil inschakelen en weg rijden.
Dus ik heb een korte rit gemaakt op de grote weg en verlopig zie ik het groene lampje niet op komen van mijn neutralestand. ( verholpen ) thanks.


Graag gedaan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan