CBR 900 RR Fireblade mijn nieuwe aanwinst met wat werk

bramschaap

Die hard MF'er
3 jun 2009
331
6
Utrecht
Hallo allemaal

Ik ben een 22 jarige student uit Utrecht heb hopelijk over 3 weken mijn rijbewijs dan ga ik afrijden. Heb een beetje voorbarig toch alvast maar een motor gekocht. En jawel het is een heuse fireblade.

Het plan was een blade zoeken die alleen wat optische klachten heeft want spuiten en plamuren vind ik prima! Hij heeft een nieuwe zei kuip en een nieuwe topkuip nodig verder moet de uitlaat gelast en dan de zadels op nieuw bekleden dan is het zo'n beetje klaar.

Als iemand leuke ideen of tips heeft laat maar komen!! Heel saai maar zelf vind ik dat hij gewoon hoogglans zwart moet worden met wat witte honda stickers en een kleine rode sticker en misch rode rim striping.

Kortom alle mooie ideen zijn welkom!!

Groeten Bram

de fotos mogen natuurlijk niet ontbreken:

931724788_6_E0Ob.jpeg


931724837_6_nGI6.jpeg


931724842_6_Ot8y.jpeg


full


935514674_6_Dkvb.jpeg


935514687_6_8PEM.jpeg


935514720_6_YtK8.jpeg


935514736_6_ZzFp.jpeg


1001002387_6_xDO_.jpeg


1001002610_6_vTtL.jpeg


1001002768_6_x4Bh.jpeg


1001002869_6_RDZV.jpeg


1001002902_6_MlVO.jpeg


1001002928_6_m6HK.jpeg


1001002967_6_UhYa.jpeg


1001003507_6_XMtN.jpeg


1001003586_6_m0Uu.jpeg


1001003804_6_p6bR.jpeg


1001003716_6_0RLr.jpeg


Hier een paar fotos van de zo goed als nieuwe velgen:

GroteFoto-QO3JRKM4.jpg


GroteFoto-NDKOPLAL.jpg


GroteFoto-F7NOIRQQ.jpg


GroteFoto-X7XRXADK.jpg


GroteFoto-7CEWXBKX.jpg




Webshop tips tot nu toe:

http://stores.ebay.com/bike-z

Lag binnen 3 dagen netjes in de bus voor een hele goede prijs en een goede service

www.motorsticker.nl

Het zelfde verhaal

Motorparts-online.com | Nieuwe en gebruikte onderdelen voor uw motor
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal