CBR 900 RR TIGER

Rene

Die hard MF'er
7 feb 2002
462
0
steenwijk
Onlangs werd mij, door een particulier, een CBR 900 Tiger (bj. '94) aangeboden voor fl. 13.000,=.
Heeft 45.000 km op de teller.
Heb nog geen proefrit gemaakt.
Is dit een goede prijs?
Moet ik nog ergens op letten/rekening mee houden
bij aanschaf?
Zijn er verder nog bijzonderheden bij deze machine?
Graag zie ik jullie reactie tegemoet.
Alvast bedankt en groetjes Rene.:r1:
 
Hoop geld voor een 8 jaar oude fiets. maar ja, blades zijn duur.

problemen:
-Achterwiel lagers
-Balhoofd lagers
-achterbrug lagers
-kromme schijven

Er moet een originele uitlaat bij zitten.
Die TIGER stickers kosten heel veel geld, dus als er krassen opzitten niet denken van "plak ik wel een nieuw stickertje op". Reken op 450 euro voor één kant.

john.
 
Op woensdag 13 februari 2002 19:27 schreef Revolution het volgende:
Foto?

There you go!

19.jpg
 
There you go!

http://www.autoenmotor.nl/big_motors/19.jpg (Afbeelding)

Ghehe \"gehost\" door John v/d Bunt te Nijkerk, daar komt mijn Blade ook vandaan :)

(kijk maar op mijn website, daar staat mijn fiets voor exact dezelfde garagedeur ;) )

[ontopic]

Aanschaf afgelopen zomer, bouwjaar \'94, kilometerstand 21000, ziet er echt nog als nieuw uit en ik heb er 14750 voor betaald......

[/ontopic]
 
Laatst bewerkt:
Beetje dure Fireblade als je het mij vraagt.
Op marktplaats heb je ze net onder de 10.000 gulden (4400 euro) van een jonger bouwjaar en een lagere km-stand.
 
Ghehe \"gehost\" door John v/d Bunt te Nijkerk, daar komt mijn Blade ook vandaan :)

(kijk maar op mijn website, daar staat mijn fiets voor exact dezelfde garagedeur ;) )

[ontopic]

Aanschaf afgelopen zomer, bouwjaar \'94, kilometerstand 21000, ziet er echt nog als nieuw uit en ik heb er 14750 voor betaald......

[/ontopic]

Wist toevallig dat hij er wel een pic van op z\'n site had staan, dus lekker makkelijk
 
Ik heb de wiellagers toen laten vervangen en de dealer zei van alle motoren met versleten wiellagers is 50% Fireblade\'s.
Waarschijnlijk iets te licht voor de job.

Geen probleem, gaan heus wel 30.000km mee, maar je moet het even wat extra in de gaten houden, de kosten zijn het ook niet.
 
Ik heb de wiellagers toen laten vervangen en de dealer zei van alle motoren met versleten wiellagers is 50% Fireblade\'s.
Waarschijnlijk iets te licht voor de job.

Geen probleem, gaan heus wel 30.000km mee, maar je moet het even wat extra in de gaten houden, de kosten zijn het ook niet.

Ja of het zegt natuurlijk iets over de kracht van de Blade zelf ;)
 
Denk na man!! Je praat over een Blade!! Dus al is ie 20.000 euro. KOPEN :+


Als die motor in goede staat is dan is ie dat geld wel waard.

Dus waarschijnlijk weer iemand met een Blade erbij. Het gaat goed :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan