Te koop:
Mijn Honda CBR 900RR Fireblade uit 1997 (sc33).
Motor is altijd overonderhouden, alle beurten op tijd uitgevoerd en oliewissel bij elke 4-5000km.
Voorzien van Dynojet-kit, K&N filter, Laser Hotcam op maat gemaakt, duoseatcover.
Onlangs een licht schuivertje gemaakt met misschien 15km/h op een rotonde waardoor:
-Deuk(je) in tank
-Geschaafde Koppelingspazzo (nieuwe set Titanium/Blauw lang erbij)
-wat kap schade
-schade op dynamo en koppelingsdeksel
ik heb er al een complete nieuwe kuipset bij met een 98/99 kont in Konica Minolta kleuren.
Tevens vele nieuwe blauwe aluminium accesoires (tankdop, preload adjusters, stuurgewichtjes, ruitboutjes, tankboutjes)
Zit een set BT016 onder van misschien 2000km oud, nog een 2e set erbij die nog een paar duizend km meekunnen.
betreft dus een perfecte motor met wat kleine schade waarvoor vrijwel alle onderdelen nieuw erbij zitten om hem als nieuw te maken.
prijs: Bieden, niet beledigen
en hier kan je een glimp van de schade zien, foto's op aanvraag dan maak ik er nog wat..
Mijn Honda CBR 900RR Fireblade uit 1997 (sc33).
Motor is altijd overonderhouden, alle beurten op tijd uitgevoerd en oliewissel bij elke 4-5000km.
Voorzien van Dynojet-kit, K&N filter, Laser Hotcam op maat gemaakt, duoseatcover.
Onlangs een licht schuivertje gemaakt met misschien 15km/h op een rotonde waardoor:
-Deuk(je) in tank
-Geschaafde Koppelingspazzo (nieuwe set Titanium/Blauw lang erbij)
-wat kap schade
-schade op dynamo en koppelingsdeksel
ik heb er al een complete nieuwe kuipset bij met een 98/99 kont in Konica Minolta kleuren.
Tevens vele nieuwe blauwe aluminium accesoires (tankdop, preload adjusters, stuurgewichtjes, ruitboutjes, tankboutjes)
Zit een set BT016 onder van misschien 2000km oud, nog een 2e set erbij die nog een paar duizend km meekunnen.
betreft dus een perfecte motor met wat kleine schade waarvoor vrijwel alle onderdelen nieuw erbij zitten om hem als nieuw te maken.
prijs: Bieden, niet beledigen
en hier kan je een glimp van de schade zien, foto's op aanvraag dan maak ik er nog wat..