CBR club oplichters??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik een hoge piet was bij honda eisde ik die domeinnaam snel op, ik zou als honda zijnde niets met zo´n voorzitters _O- clubje te maken willen hebben.

prutsers!, volgens zien ze daar alleen maar eurotjes inplaats van de lol om gewoon een leuk forum te hebben en motor rijden!.
En dat nog wel door de leden hier op MF te werven :X
 
Als ik een hoge piet was bij honda eisde ik die domeinnaam snel op, ik zou als honda zijnde niets met zo´n voorzitters _O- clubje te maken willen hebben.

prutsers!, volgens zien ze daar alleen maar eurotjes inplaats van de lol om gewoon een leuk forum te hebben en motor rijden!.

Sjongejonge, geef ze toch eens het voordeel van de twijfel ipv. WEER te gaan lopen hakketakken zoals je dat DAAR ook al deed.

JW, succes met opbouwen wat afgebroken is en maak er wat moois van.
 
Toevallig ben ik moderator van het op 6 na grootste forum van NL en ik weet dat het wel ietwat meer voeten in de aarde heeft dan jij hier beweert..

Lees het nog eens over, ik heb het over een klein forum voor weinig bezoekers. Ja, zodra het er veel meer worden gaat er inderdaad veel meer tijd in zitten.
 
Als ik een hoge piet was bij honda eisde ik die domeinnaam snel op, ik zou als honda zijnde niets met zo´n voorzitters _O- clubje te maken willen hebben.

prutsers!, volgens zien ze daar alleen maar eurotjes inplaats van de lol om gewoon een leuk forum te hebben en motor rijden!.
eej Cobra, lekker makkelijk is dat he afzeiken :r
ze hebben jou er niet voor niets afgepleurd!! :X ;)
 
Toevallig ben ik moderator van het op 6 na grootste forum van NL en ik weet dat het wel ietwat meer voeten in de aarde heeft dan jij hier beweert..

Magoed, laten we maar kappen met dit topic en van mij mag hij dicht.. Ik weet genoeg en mijn vertrouwen in de mensheid is weer minder :X

tsk tsk, moderater zijn en dan niet eens eerst de search gebruiken voordat je een nieuw topic opent? modjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. :P

;)

Asje,

Erik
 
Ik kan er nu idd wel op...

vindt je eerdere reacties dan ook wel een beetje jammer op deze manier

maar ik hoop dat als je eenmaal op het CBR forum rond gekeken heb je je mening ook bij kan stellen.
Het is er erg gezellig hoor, dus veel plezier op het CBR Forum :)
 
gewoon langs de deur gaan, adres is wel te vinden van hun. :Y


Be my geust Timmetje. Kom gerust een keer bij me langs. Wat een triest figuur ben jij zeg. Grote verhalen veel blabla.... ik hoor iedereen denken... typisch Cobra _O- _O- _O- _O-
 
Wat een ontzettend mooi filmpje trouwens.. Hij heeft inderdaad een MF stickert op zijn plaat... Waarom bekruipt me dan toch weer die akelige nieuwsgierigheid wie het is op dit forum..haha :]

Ik heb nu trouwens wel iemand gespot, dus kan ik deze dan in het MF'er gespot topic zetten, of telt dat niet? -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan