CBR club oplichters??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die gozer die valt op dat filmpje kan niet eens fatsoenlijk rijden ? :? Zeker net zijn rijbewijs gehaald
 
Ervaring met CBR club !!

Damn dei gasten zijn echt zwaar NEP !
Ik had toen eens een CBR CAP besteld en cdtjes met info over mn CBR600 ...
Ik heb zeker 3maanden moeten zeuren voor ik eindelijk die cd's kreeg en die cap daar heb ik zo'n 7maanden op gewacht ! En toen ik net alles binnen had ...
Kreeg ik te horen dat ik moest betalen om op het forum te komen !

Die gasten zijn echt niet goed ...

X, Mijn ervaring is K * T ...
 
Die gasten waarmee jij slechte ervaringen hebt was er maar 1 hooguit 2 en ten tijde van je aanwezigheid op het forum was je toch een stuk positiever naar je mede forummers en heb je niets eens melding gemaakt van je TRAUMA

Je was toen niet de enige met dergelijke problemen zoals uit diverse topics bleek, maar het is inmiddels allemaal opgelost toch?

Ofwel lekker nablijven zeuren en natrappen dat is zo lekker makkelijk, met name voor degene die de zaak inmiddels weer op de rit hebben gezet.

:W :9

PS. was mijn laatste posting over het onderwerp dus allemaal nog effe snel reageren }) -O-
 
Wat ik vooral niet snap aan deze gehele topic. Zijn de opmerkingen die door vele worden geplaatst..

Alszijnde 'cbr-rijders zijn sowieso oplichters..' gein of geen gein..
Het slaat absoluut nergens op.. Met alle respect.. zijn kawa rijders niet oplichters? niet zozeer naar andere toe hoor, maar naar zichzelf...
Wil wel eens zien of een kawak 100k op de teller kan zetten.

Of ander leuk geintje. pakken een zxr750 uit 89 en pak een 600f uit 89. Gaan we 's ochtends vroeg, meteen burnend, en wheelied naar duitsland, in duitsland continu volgas, volop in ze toeren.

Kijken we welke van de 2 er het beste af komt...

Maar goed ook ik wil niemand afzeiken, danwel een merk, enige wat ik eigenlijk even wou melden. Is dat die 5 euro waar iedereen het hier over heeft, niet eens specifiek voor het forum is, daar is het aan gekoppeld het zogeheette "geef het beestje een naampje"

De 5 euro is voor kosten als webhosting / traffic...
Dit soort dingen dienen gewoon betaald te worden. En niet door de voorzitter van een club, maar door de club.

Bij een vereniging betaal je contributie, bij de cbrclub is de contributie 5 euro....

Maar goed. iedereen heeft het recht te zeggen wat hij wilt, maar goed als je wat roept. Roep dan iets waar je wat aan hebt en niet dingen als oplichters, hij kan niet rijden bla bla bla.
 
gewoon langs de deur gaan, adres is wel te vinden van hun. :Y


jij bent gewoon een zielig gefrustreerd mannetje die door zijn grote bek van het forum is afgewipt.

ga nou niet zielig lopen doen en daarbij komt dat ik jou al meerdere malen gehoord over langs komen enzo.. nou je bent welkom hoor patsertje...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan