CBR examens complot

kerstman85

MF'er
6 okt 2006
57
0
aangezien ik net geslaagd ben *O* heb ik weer is veel verhaaltjes ghoord over de manier waarop mensen slagen.

Verhaaltjes zoals:
- De CBR laat per dag maar een bepaald percentage slagen, maakt niet uit hoe goed diegene heeft gereden, het staat al vast dat ie zou zakken.

- Vrouwelijke examinatoren zijn strenger.

wie weet in hoeverre het klopt? :9 en of er meerdere van zulke complotjes zijn bij de CBR?
 
ik weet het niet zeker natuurlijk, maar ik geloof nooit dat ze een bepaald percentage laten slagen, dat ze geld willen verdienen ok, maar dit is b*llshit hoor. Misschien dat vrouwen iets strenger zijn, heb ook wel gehoord dat je in de winter makkelijker slaagt
 
tja, jullie hebben tog ook allemaal verhaaltjes ghoord of niet? :+

enne, jullie allemaal in kerstsfeer zo te zien aan jullie avatar *O* jullie krijgen xtra mooie kadoos dit jaar :Y

PS: damn, wat reageren jullie snel
 
Ik kan me niet voorstellen dat ze je laten zakken als je toch goed gereden hebt. Dit betekend voor de examinatoren namelijk meer werk, en zoals iedereen wel een of meer keer heeft gemerkt zijn dit ongeveer de meest luie mensen op aarde. Nee, dan is t eerder andersom, om er maar vanaf te zijn :P
 
Ik kan me niet voorstellen dat ze je laten zakken als je toch goed gereden hebt. Dit betekend voor de examinatoren namelijk meer werk, en zoals iedereen wel een of meer keer heeft gemerkt zijn dit ongeveer de meest luie mensen op aarde. Nee, dan is t eerder andersom, om er maar vanaf te zijn :P

te veel werk maakt nie uit, ze laten toch maar een paar mensen per dag examen doen. Als er meer kandidaten zijn dan wacht je maar lekker 8 weken op je aanvraag. :)
 
aangezien ik net geslaagd ben *O* heb ik weer is veel verhaaltjes ghoord over de manier waarop mensen slagen.

Verhaaltjes zoals:
- De CBR laat per dag maar een bepaald percentage slagen, maakt niet uit hoe goed diegene heeft gereden, het staat al vast dat ie zou zakken.

- Vrouwelijke examinatoren zijn strenger.

wie weet in hoeverre het klopt? :9 en of er meerdere van zulke complotjes zijn bij de CBR?

toen ik de topic titel zag dacht ik: "zeker weer iemand gezakt" :+
 
Dit soort verhaaltjes wordt in het algemeen de wereld in geholpen door iemand die gezakt is, maar vindt dat hij goed gereden heeft... In plaats van de fout bij zichzelf te zoeken en serieus te gaan kijken waarop hij/zij gezakt is, zoeken deze mensen toevlucht tot dit soort onzin.

Dezelfde mensen beweren ook nog steeds dat alle computervirussen gemaakt worden door de schrijvers van antivirus-programma's om zichzelf in stand te houden :Z :Z :Z

Maar ja, er zijn ook mensen die de meest vreemde verhalen weten te vertellen over de moord op Kennedy, de aanslagen van 11 september enzovoort. Als je ergens een complot achter wilt zien is het helemaal niet zo moeilijk om 'bewijs' te vinden, het is vaak een kwestie van "hoe interpreteer je de feiten"!

Ik ga me er in ieder geval niet druk om maken...
Gefeliciteerd met je RBW trouwens, en houd de zwarte kant onder! (tenzij je een zwarte brommer hebt natuurlijk :P )
 
Enige complot dat ik ken bij het CBR is het verdwenen pensioengeld, maar of je daar als examenkandidaat veel mee te maken hebt? :)
 
aangezien ik net geslaagd ben *O* heb ik weer is veel verhaaltjes ghoord over de manier waarop mensen slagen.

Verhaaltjes zoals:
- De CBR laat per dag maar een bepaald percentage slagen, maakt niet uit hoe goed diegene heeft gereden, het staat al vast dat ie zou zakken.

- Vrouwelijke examinatoren zijn strenger.

wie weet in hoeverre het klopt? :9 en of er meerdere van zulke complotjes zijn bij de CBR?

-Vrouwen moeten zich meer bewijzen

Eerlijk waar :Y zelf gelezen hier op MF




_O-
 
In de wandelgangen word gefluisterd dat er wel eens dames moeten afrijden die eigenlijk een tikkeltje TE zomers gekleed gaan. De reden hiervoor schijnt iets te maken te hebben met het mild stemmen van de examinator.

Hierover fluisterd 'men' dan weer dat dit soort kandidaten een geringer slagingspercentage hebben daar de heren examinatoren de dames in kwestie graaaaaaaaaag nog eens terugzien.

Bronvermelding: ut geruchtencircuit ssssssssssssshtt!!!
 
wie weet in hoeverre het klopt? :9 en of er meerdere van zulke complotjes zijn bij de CBR?
Tis geen complot.
Als je goed rijdt slaag je.
rijd je twijfelachtig dan kan de examinator/trice kiezen: voordeel OF nadeel vd twijfel.
Wel bestaan er moeilijke en makkelijkere route's.
Het kan aan de "klik" onderhevig zijn welke route hij/zij voor je kiest.
Een exmaminator/trice met 100 % geslaagde kandidaten mag op het matje komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan