CBR racekuipen, velgen + schijven en banden

Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar de piccies....heb je een bedrag voor de afzonderlijke delen in je hoofd? Mail me anders maar even, mail staat in profiel.
 
Voor de velgen met schijven en regenbanden dacht in aan een prijsje van ongeveer 500 euro

en die racekuipen ....ik heb 2 voorkanten
die ene heeft een scheurtje dus die dacht in aan 75 euro
en de andere voor 100 euro
ik heb maar 1 achterkant(met bekabeling voor licht) en de prijs daarvoor 150 euro

of alles in 1 keer voor 750 euro *D
 
Voor de velgen met schijven en regenbanden dacht in aan een prijsje van ongeveer 500 euro

en die racekuipen ....ik heb 2 voorkanten
die ene heeft een scheurtje dus die dacht in aan 75 euro
en de andere voor 100 euro
ik heb maar 1 achterkant(met bekabeling voor licht) en de prijs daarvoor 150 euro

of alles in 1 keer voor 750 euro *D
is een beetje veel denk ik... mn complete racer, ook n cbr, kocht ik voor minder dan 2x 750 incl extra kuipset, set wielen, berg rotzooi én aanhanger :o wel een ouder model, maar toch
 
is een beetje veel denk ik... mn complete racer, ook n cbr, kocht ik voor minder dan 2x 750 incl extra kuipset, set wielen, berg rotzooi én aanhanger :o wel een ouder model, maar toch


het zijn dan ook vraagprijsjes he

doe maar een goed bod.. ;)
 
Kun je een paar foto's maken van de kuipen en het zitje?
 
Een '99 cbr 600 is een F3 toch ??

Zo ja, verkoop je het voorwiel + schijven ook apart, ben nml. op zoek naar een 17 inch voorwiel voor mijn '95 fireblade.
Ik heb begrepen dan een cbr600F3 zou passen. *O*
 
Een '99 cbr 600 is een F3 toch ??

Zo ja, verkoop je het voorwiel + schijven ook apart, ben nml. op zoek naar een 17 inch voorwiel voor mijn '95 fireblade.
Ik heb begrepen dan een cbr600F3 zou passen. *O*
Dit is volgens mij alweer één model verder als de F3 (dus F4 ?), zijn toch 3-spaaks wielen met een hele andere schijf/naaf als de F3
Volgens mij gaat dat niet klakkeloos passen...
 
@ Tr@x
ik mail je ze wel even :)


@ Tuupe & Fazerman
Ik heb wel vaker gehoord dat het kan..maar weet het niet zeker (en jah het klopt..zijn zwarte 3 spaaks velgen ;) )
en het liefst verkoop ik ze samen...ik wacht het nog even af..als er geen animo voor is kan je alleen de voorvelg van me overnemen *D
 
@ Tr@x
ik mail je ze wel even :)


@ Tuupe & Fazerman
Ik heb wel vaker gehoord dat het kan..maar weet het niet zeker (en jah het klopt..zijn zwarte 3 spaaks velgen ;) )
en het liefst verkoop ik ze samen...ik wacht het nog even af..als er geen animo voor is kan je alleen de voorvelg van me overnemen *D


Laat het me tegen die tijd maar weten........Ik heb inmiddels begrepen dat er van een F4 velg aan elke zijde 3mm. van de schijfbevestiging afgedraaid moet worden, dus dat is te doen.
 
Zijn die kuipen nog steeds te koop ? Ik heb zelf een cbr600f van 1999, maar heb kuipen besteld voor een 2001. Dus zit ik er nu mee ... Nu, ik verkoop de kuipen, kont en 2 schermpjes voor 350 euro.

Indien uw kuipen nog te koop zijn, gelieve iets te laten weten.

Mijn kuipen zijn te zien op: http://www.kapaza.be/detail/3044015/
 
Ik haak af. Dit zijn kuipen voor een PC35, die passen niet op mijn PC25. Helaas.

Succes met de verkoop!
 
ik heb wel interesse wanneer er nog één goede complete kuipenset bij zit.
krasjes maakt niet uit. ik ga de hele winter wel schuren.als het maar geen hele gaten zijn.
laat maar ff weten wat je er voor moet hebben + de set wielen.
meel staat bij mijn gegevens

je hebt mail :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan