CBR1000F aanschaf

km stand...
bij 50000km moet de nokkenasketting vervangen worden...duur geintje..kost 500 euro...

moet goed rijden...

maarum..hebbie plaatje?
prijs?
specs?
 
2500euro is niet veel...

welk jaartal?
hoe is de staat?

nokkenas ketting reparatie kost 500euro...
dus dan weet je dat die er aan komt als je dat ding koopt...
 
shit ..1988...(moet je wel goed lezen leon...)

mmm..wel heel oud type...ik zou m lekker laten staan en doorsparen...

mijn advies niet kopen..
 
Fastsnappie, bedankt voor je reacties.

Ik heb proef gereden en het rijd geweldig. De prijs was tegen mijn kameraad 2500 Euro en tegen mij zeiden ze 2900 Euro.

Ik koop niet en kijk verder.

groetjes pascal
 
wat een zwak punt is bij de cbr 1000f zijn de uitlaten, het is je misschien wel eens opgevallen dat daar vaak vervangingspijpen zitten, dit is vaak omdat deze nog de neiging hebben om te roesten. Vaak worden ze vergeten bij het schoonmaken omdat ook daar een kap omheen zit. En dus vuil en vocht zich daar kan ophopen. Ik zou als ik jou was wel het model vanaf 1989 nemen. Dus wel even doorsparen maar dan heb je een veel modernere motor nog beter is als je de versie met DCBS neemt want als je dat 1 maal hebt gehad wil je nooit meer zonder. Is vanaf 1993, wat je ook koopt in ieder geval veel :] :] :] :]
 
Fastsnappie, bedankt voor je reacties.

Ik heb proef gereden en het rijd geweldig. De prijs was tegen mijn kameraad 2500 Euro en tegen mij zeiden ze 2900 Euro.

Ik koop niet en kijk verder.

groetjes pascal

wat een klere leiers zeg, ik heb mijn CBR 1000 F Super sport 2 jaar geleden gekocht voor f9000, -.
Loopt FANTASTISCH zo`n ding, zelfs uit `89. :9~
 
Fastsnappie, bedankt voor je reacties.

Ik heb proef gereden en het rijd geweldig. De prijs was tegen mijn kameraad 2500 Euro en tegen mij zeiden ze 2900 Euro.

Ik koop niet en kijk verder.

groetjes pascal

Misschien dit iets?


Kost wat meer (2000 euro), maar is 3 jaar jonger
 
Laatst bewerkt:
Had hem toevallig gezien bij hun op de site, weet absoluut niet wat die fietsen normaal moeten kosten.

Is volgens mij wel ongeveer de prijs (kan een beetje lagen naar mijn mening)
De mijne koste vorig jaar f8500,- dus deze 2 jaar jonger zou wel ongeveer kunnen kloppen, ik heb ze nog niet veel goed koper gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan