CBR1000F binnen het M-F???

Uhe, een cbr1000f, super sport !!!...Ja hoor (echt niet), op de autoweg, maar snelle bochten kan je vergeten met je +/- 230 kg..en echt stabiel vind ik een cbr1000f niet in de bochten..
Cyrus
 
niet stabiel in de bochten???? waar ben jij als jou motor door de bocht gaat ???? tss niet stabiel, jij moet dringend met het riagg en het Rode Kruis kontakt opnemen met de mededeling: de honda cbr 1000F ligt NIET stabiel in de bochten. Zeker weten dat je nooit meer de weg op komt laat staan het gekkenhuis uit. :P :P :P
 
Ach je

gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde wat berefd motorrjiden en het gevoel er op.
Gelukkig maar anders zouden we geen exlusieve motor meer rijden
CBR1000F is the best for me :}
 
niet stabiel in de bochten???? waar ben jij als jou motor door de bocht gaat ???? tss niet stabiel, jij moet dringend met het riagg en het Rode Kruis kontakt opnemen met de mededeling: de honda cbr 1000F ligt NIET stabiel in de bochten. Zeker weten dat je nooit meer de weg op komt laat staan het gekkenhuis uit.
-------------------
 
Laatst bewerkt door een moderator:
stabiel betekent bij mij: geen zwaberende motor !!!!!!!!!! konthoofd!!!!! blijkbaar is je die cbr 1000 te min eikel!!! koop dan maar een R1 en ga door het leven als het perfecte mens in combinatie met je 'motor'. Blijkbaar is honda een merk waardoor je dacht mee te lopen met de rest.
 
Nou Nou, we hebben het maar over een motor.
Iedereen heeft net zoveel plezier op zijn eigen motor. Wat er voor merk opstaat maakt toch weinig uit ? Ik neem aan dat iedereen zijn eigen motor vrijwillig heeft uitgezocht en gekocht.
 
Ik heb sinds 4 dagen ook een CBR 1000 F van 1991, met van die witte velgen(na 4 dagen rijden Zwart gespikkeld) Hoe krijg je die zwarte rommel er een beetje af? (ps. zijn er ook Nederlandse werkplaatshandboeken van de CBR 1000F)

 
Ik heb sinds 4 dagen ook een CBR 1000 F van 1991, met van die witte velgen(na 4 dagen rijden Zwart gespikkeld) Hoe krijg je die zwarte rommel er een beetje af? (ps. zijn er ook Nederlandse werkplaatshandboeken van de CBR 1000F)


Kijk hier maar eens ik denk dat je dan genoeg weet, ik heb het nog niet geprobeerd maar schijnt wonderen te verrichten http://www.motor-forum.nl/forum/topic/6528
Nederlands werkplaatshandboek zoek ik ook nog trouwens, en nog steeds zijkuip delen links en rechts anders moet ik maar aan het reparenen denk ik :(
 
werkplaatshandboek...... voor een wat ouder type stond tie NET nog op Marktplaats te koop...
Nee.... :?
. ik heb niet geboden... Ik heb er al eentje ( plus één in het engels ) EN een handig mannetje die het allemaal uit het hoofd kan doen hihi

en......Ja....... Ik ben een 1000 rijder :]
 
werkplaatshandboek...... voor een wat ouder type stond tie NET nog op Marktplaats te koop...
Nee.... :?
. ik heb niet geboden... Ik heb er al eentje ( plus één in het engels ) EN een handig mannetje die het allemaal uit het hoofd kan doen hihi

en......Ja....... Ik ben een 1000 rijder :]

Welkom dan maar he KNORRIE, we zijn met niet al te veel MFers maar we hebben wel een super fiets toch??

By yhe way heb je nog een werkplaats handboek over voor deze toch wel redelijk handige 1000 liefhebber???
 
Mijn CBR 1000 heeft net een grote beurt gehad, o.a nieuwe nokkenasketting en geleider.

Rijd nu lekkerder dan ooit. Meer power onderin en in de stad rijdt hij nu ook soepeler.

De volgende fiets?
CBR 1100?
Fireblade?

Er is zoveel lekker spul op de markt het is moeilijk kiezen
 
Als ex CBR1000F piloot moet ik de jongens die nu op een CBR rijden groot gelijk geven, zo'n ding stuurt gewoon lekker, zeker als je niets snellers en/of duurders betalen kunt/wilt.
Een nederlandstalig werkplaatshandboek is te verkrijgen van "PETERS", bij elke grotere motorzaak, zeker bij elke Safe en Motoport vestiging.
Dus heren CBR piloten ;) en laat alle tegenstanders maar een ziekte naar keuze krijgen. :j
 
Als ex CBR1000F piloot moet ik de jongens die nu op een CBR rijden groot gelijk geven, zo'n ding stuurt gewoon lekker, zeker als je niets snellers en/of duurders betalen kunt/wilt.
Een nederlandstalig werkplaatshandboek is te verkrijgen van "PETERS", bij elke grotere motorzaak, zeker bij elke Safe en Motoport vestiging.
Dus heren CBR piloten ;) en laat alle tegenstanders maar een ziekte naar keuze krijgen. :j

Laat ik het nou helemaal met je eens zijn, deze fiets had ik 5jaar eerder moeten kopen.
Mijn eertse fiets was een Nighthawk 650, leuk om mee te beginnen maar een beetje te klein voor mij (1,97m lang). Toen kocht ik een cb750cusum, ook leuk vooral omdat ik toen nog een echte mooi weer rijder was en niet zoveel naar m`n werk ging op de motor.
Maar daar wilde ik verandering in brengen dus maar een CBR1000F kopen en wat denk je na de proefrit al helemaal verliefd op dat gekke ding.
Ik rij :] nu gemiddeld 500Km per week, en het bevalt me prima.
Met de chopper naar m`n werk en ik was gebroken als ik aan kwam , maar nu niet meer.

Een echte SUPER fiets al zeg ik het zelf
 
begint een beetje op de kicxstart te lijken met al die kinderen :)

leuk blad verder hoor en die kinderen vast ook wel maar eeeehhhhhhhhh |(
 
Denk dat we de opmerking van "fastbike" maar moeten laten rusten, iemand die als mailadres Fastbike1977@?????? heeft zal wel niet beter weten.

Wens alle CBR rijders en uiteraard alle overige motorduivels mooie stuurdagen toe :+
 
Geen CBR1000 rijders binnen het MF?
CBR1000F the best there is!

Ik rijd nu bijna 3 jaar een CBR1000F, alleen maar plezier.
Een perfect koppel, goede snelheid en je kan met deze fiets rustig maar ook zeer snel rijden.
Heerlijk. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan