CBR1000F binnen het M-F???

Hey cbrrrr,
veel verder dan een verbruik van 1 :9 ben ik nog steeds niet gekomen..... })

Ik heb zojuist 43K op de teller (gekocht bij 27K) en de laatste tijd gaat mijn nokkenasketting veel langer (en meer) lawaai maken dan ik gewend ben.
Heb jij nog wat aan die van jouw laten doen?
Btw zit er niet ergens een ketting spanner op? (Ik ben nog van de generatie GS750 waar je met een schroef telkens die hele zooi kon opspannen.)
Of moet ik nu misschien mijn oliefilter eens gaan vervangen? O-)

PS. Hoe bevalt het Devil-tje?

Mijn cbr heeft de 90.000 km bereikt waarvan 40.000 door mij in de afgelopen 1,5 jaar. Hij heeft 2 maanden of 5000km geleden een beurt gehad toen was het tikken iets weg maar niet helemaal. Nu hoor ik hem als nooit te voren ratelen en tikken dus ik ga hem binnekort maar zelf demonteren.

If you wan't to do it right, do it yourself

Was niet tevreden over de beurt dus doe ik het zelf maar. Kleppenstellen is vast niet veel anders doen mijn 20 jaar oude XS850 en die kettingspanner krijg ik er vast ook wel uit. Wel even informeren wat nieuwe ketting en spanner kosten.
 
Devil klinkt goed, legale demper bromt lekker. De open versie maakt redelijkt wat geluid :9~ . Op de autobahn met open demper kwam ik op 285 km/u op teller en met de gekeurde maar 250 km/u :? . Heb er nog niets aan laten afstellen omdat ik bang ben dat hij nog meer benzine gaat gebruiken.

Wie gaat er met de 1000 naar de CBR record poging? Lijkt met leek om bij elkaar te blijven.
 
't Zijn kilometervreters he?
Mijn allereerste motorjaar gaat waarschijnlijk ook over de 12K.
(gniffel...) [vorig jaar aug. gekocht, nu 1 juni 10K] :)
 
De mijne is inmiddels verkocht, wel met pijn in het hart, maar ik had er geen tijd meer voor.
Hij stond er al een tijdje zo bij
full

Degene die hem nu gekocht heeft gaat er wel een streetfighter van bouwen. Moet wel een heel nieuw frame en alles aan te pas komen, want alles is krom.

Maar goed hij heeft er meer tijd voor dan ik.
 
Hmm, das ook weer nieuw? Zo'n oma in beeld bij een oud topic?? :P
Ik wilde alleen maar ff melden dat je zeker niet de enige MF'er bent op een 1000F'je hoor! Bij mij voor de deur staat er ook een :D
Het is een half afgemaakt streetfighter project, dus heb wat te doen deze winter. En de volgende winter... en die daarna.... |(

Nou ja, hij rijdt in ieder geval prima, en daar gaat het om he? De looks komen toch op de 2e plaats :9

Owja, hierbij gelijk nog ff een pic!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan