CBR1000F binnen het M-F???

19 jun 2002
48
0
Lelystad
Ik vroeg mij af of ik de enige ben hier in het M-F die een Honda CBR 1000F rijd :] , ik zal toch niet zo zielig zijn hoop ik????? 8-) 8-) :? :? :?

full


Heb nu nog ff geen zijkuipen erop, die zijn 2 mnd geleden afgebroken. (foto volgt zodra ik die heb) ;(
 
Ja precies, ze zijn gewoon jaloers dat zij niet een fiets hebben die niet iedereen rijd. :]

Soms denk ik wel stelletje sukkel :j
Maar het zijn natuurlijk ook motor freaks net als ik, dus ik laat ze maar gaan 8-) 8-)
 
wat een gezeik !!!!!!!!!! Altijd dat anti-gezeur, jezus wat maakt het toch uit ??? het gaat toch om motorrijden en vooral :] :] :] Maar goed ik rijdt ook een cbr 1000 F uit '93, de beste en sterkste motor die ik ooit gehad heb :} :} :}


Het is ook mijn eerste motor trouwens......
 
Hee WOOFER
Bedankt voor je bedeleven, ik kan n iet echt goed zien of het ook een Super Sport is???
Maar efevngoed, welkeom bij de CBR 1000 F club, we gaan gewoon een eigen clubje oprichten binnen het M-F.

Of draaf ik nu al een beetje door, ben net 3 dagen bij het M-F. SORRY hoor :9~
 
wat een gezeik !!!!!!!!!! Altijd dat anti-gezeur, jezus wat maakt het toch uit ??? het gaat toch om motorrijden en vooral :] :] :] Maar goed ik rijdt ook een cbr 1000 F uit '93, de beste en sterkste motor die ik ooit gehad heb :} :} :}


Het is ook mijn eerste motor trouwens......
Rustig jongens! Ze maken maar een geintje. Gewoon terugpakken. Gebruik de zoekfunctie maar eens op 'poser' in de titel :)
 
toen in die tijd was dat heel wat zo'n cbr 1000 F samen met de fzr 1000 en de kawa zzr 1100 en de gsx 1100 r toen was dat super sport. Vandaar die tekst. in '93 was het geen super sport meer door de fireblade. Er zijn nog meerdere op dit forum met een cbr 1000F dacht ik.
 
OKE maar er is toch ook een CBR1000, die wat hoger op zijn pootjes staat??
Of heb ik het helemaal mis, ik dacht ook dat die een wet bredere kuip had :? :? :? :? :? :?

Die van mij is trouwens uit 89, maar is voorig jaar geimporteerd uit Italie, ik ben de eertse gebuiker in Nederland.
Heeft toch ook owel wat vind ik.
 
toch had ook bijna zo'n type gekocht is namelijk veel goedkoper dan de versies daarna maarja ik wilde dat dcbs erop hebben, nu wil het eigenlijk ook niet niet meer kwijt echt iets goede uitvinding. Dus de volgende wordt een cbr 1100 xx.
 
toch had ook bijna zo'n type gekocht is namelijk veel goedkoper dan de versies daarna maarja ik wilde dat dcbs erop hebben, nu wil het eigenlijk ook niet niet meer kwijt echt iets goede uitvinding. Dus de volgende wordt een cbr 1100 xx.

Kijk, nu wordt je wakker..... :}
 
Yep, ik heb ook zo'n zware kameel *D die ze cbr1000 noemen.
Cyrus
 
Laatst bewerkt door een moderator:
toch had ook bijna zo'n type gekocht is namelijk veel goedkoper dan de versies daarna maarja ik wilde dat dcbs erop hebben, nu wil het eigenlijk ook niet niet meer kwijt echt iets goede uitvinding. Dus de volgende wordt een cbr 1100 xx.

Dus ik ben toch de enigste met een 1000 F super sport???????? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan