CBR1000F caferacer/streetfighter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag jongentjes en meisjes , ik ga mijn cbr project verkopen, ik ben er een beetje klaar mee.
Hij is nu in losse onderdelen , en ik heb er veel extra shit bij.

De eerste die 500 euro geeft mag hem hebben.

Ik heb: 1 goed blok+ 1 reserver blok in onderdelen(versnellingsbak was versleten) dus 2x waterpomp 2x startmotor 2 x carburatieset
Blackbird achterbrug , speed triple race zitje (af te maken) , stalen remleidingen voor+achter, Rvs sportuitlaat (lazer deeptone), af te maken gpz onderkuipje ,een bak vol reserve onderdelen , goede voorvork met progressieve veren Wilbers. oja uiteraard een frame
Pirelli supercorsa sc1 voor+achter

Spaarloon komt vrij dus Pietje wil een oerBlade kopen.(anders had ik deze afgemaakt)

0651325330
full
 
versnellings bak liep te kloten , dus blok moest eruit, dus dan maar metteen een andere achterbrug erin, sja je kent het :P
 
Laatst bewerkt:
Hallo ik ben lid van het Dikke Duizend forum en heb wel interesse in al jou cbr onderdelen in 1 koop. Maar ik zal gelijk eerlijk zijn niet voor 500 euro.
Kijk maar hoe ver je wilt zakken met de prijs als je dat uberhaupt wilt
Motorgroet
Daddy Philipsen
 
Nice. Helaas geen plek en de vrouw vind het vast geen goed idee om "wat" reserveonderdelen op voorraad te hebben.... Ze ziet me al aankomen.. :X
 
is het versnelligsbak probleem wel opgelost nu/wat was het probleem, wat voor achterbrug zit er nu in.
heb wel interesse maar moet wel wat meer weten/plaatjes doen ook wonderen...
 
heb waarschijnlijk de wielen incl. voorvork schijven/remklauwen al verkocht, de versnellingsbak is inderdaad ok nu.
achterbrug is/was in aanbouw en nog niet klaar, en is van een Blackbird.
heb nu anderhalf blok ( 1 heel 1 in onderdelen ) is 3 jaar geleden nog een nieuwe distributieketting in gegaan ,2 carburatie sets een kabelboom een frame en een complete rvs uitlaat in de aanbieding (zie foto boven)
oja een tank en zitje led-achterlicht en koplamp en een sc33 radiateur

alles behalve de rvs remleiding want die verhuist mee naar de volgende bike

wat geef je ervoor Crisje? :P ik dacht dat jij alleen onderdelen verkocht? :P en niet kocht? :P
 
Laatst bewerkt:
update:

Dag jongentjes en meisjes , ik ga mijn cbr project verkopen, ik ben er een beetje klaar mee.

heb mijn wielen/voorvork+schijven en remklauwen en zitje+koplamp verkocht!

heb nu
1blok+reserveblok in onderdelen
2 carburatiesets
kabelboom en toebehoren
frame
fireblade sc33 radiateur
Blackbird achterbrug+achterveer
cbr1000F achterveer
vermaakte lazer deeptone rvs uitlaat compleet

Spaarloon komt vrij dus Pietje wil een oerBlade kopen, ik had hem afgemaakt als ik geen luiertjes moest verschonen!

bel maar wat je kan gebruiken
0651325330
 
onderdelen moet je ook kopen om te kunnen verkopen he :D
is jammer dat de voorvork al weg is, ik heb nog wel onderpoten van de 1000f liggen maar geen binnenpoten...
heb de mijne ooit geheel compleet lopend en al verkocht voor 300 euro, dus dan heb je ook een indicatie wat ik aan de jouwe zou willen spenderen...
 
onderdelen moet je ook kopen om te kunnen verkopen he :D
is jammer dat de voorvork al weg is, ik heb nog wel onderpoten van de 1000f liggen maar geen binnenpoten...
heb de mijne ooit geheel compleet lopend en al verkocht voor 300 euro, dus dan heb je ook een indicatie wat ik aan de jouwe zou willen spenderen...

Dus je bent wel geintereseerd Cris?
 
ja dat wel, maar zoals ik zei, de mijne was compleet en lopend, volledig gereviceerde remmerij en nieuwe schijven en K&n filterelement. heb ik voor 300 verkocht
dus heb zeker interesse in jouw onderdelen, maar dan wel voor minder dan 300, dat moge duidelijk zijn
ik hoor graag je reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan