CBR1000F clan: after eight "Like a Hurricane"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan niet wachten tot het voorjaar er is, zo'n beetje 15 graden warmer!
Heeft iedereen de stalen ros klaar voor het mooie weer?
full
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand ook de verwijzingen naar de vorige DD topics weer hier plaatsen? Mij lukt dat niet maar het is wel handig als alles weer bij elkaar staat.
 
Vorige delen:

Deel 1: Honda CBR1000F rijders verenigt u
Deel 2: Deel 2 van de Honda CBR1000F clan
Deel 3: De Dikke Duizends Draaien Doorrrrrrrrrr
Deel 4: De Dikke Duizends Super Sport Soap
Deel 5: De Dikke Duizends goan veur de zon!!!
Deel 6: Zon & zee en de Dikke Duizends gaan mee!
Deel 7: Van glijden naar gummen
Deel 8: Ook Chuck Norris heeft er respect voor

Meetings:

Deel 1: Honda CBR 1000F M&G 1
Deel 2: Honda CBR 1000F M&G 2
Deel 3: Honda CBR 1000F M&G 3 Voorjaars Editie 2010
Deel 4: Honda CBR 1000F M&G 4 De NaKS Clinic 2010
Deel 5: Honda CBR 1000F M&G 5 Kampen en omstreken
(Honda CBR 1000F M&G deel 5,5: "De Knols Koekentocht")
Deel 6: Honda CBR 1000F M&G 6 Naar de Moezel 2011
Deel 7: Honda CBR 1000F M&G 7 Eenmaal on toer weet je weer waarom

:( Dit is het enige wat mij lukt, maar de links werken dan niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Mooi DannyTukker dat je het topic weer "gangs" (=twentsch) hebt gemaakt, zat al te wachten.
Ik wilde nl dezelfde vraag als Broyez stellen, heeft iemand ervaring met de modificatie NAKS zoals op MP aangeboden? Wat is dan precies de modificatie t.o.v. het orginele onderdeel? Als ik nu een nieuwe NAKS bestel zit daar toch ook al een groter oliereservoir onder, toch? Kwa prijs ligt het ook redelijk bij elkaar...Graag meningen/advies
 
Laatst bewerkt:
Geen idee hoe die modificatie werkt. Ik heb hem bij mijn vorige gewoon vervangen door een nieuwe. Er staan wel positieve recensies bij maar die zijn natuurlijk van net na de aanpassing. Geen idee hoe die zich houdt na een aantal jaren en vele km.. Misschien eens bellen en vragen wat hij precies doet dan kun je een afweging maken.
 
Hoi lieve DD vrienden,

Ik had maar eens nagevraagd bij de moderator of er een nieuw deel kwam of dat ik gek was, het bleek dat iedereen het nieuwe topic mocht starten dus ' hek dat moar doan'. (Heb ik dat maar gedaan)
Goed om weer bij het vertrouwde lulclubje te horen.
 
Ja ik ook weer meelezende.
Lees veel en schrijf weinig, misschien wel té weinig.
Zat wel ook al te kijken wanneer et een nieuw deel kwam.
Ik denk wel dat alleen TS nu nog de eerste post kan veranderen om alles erin te zetten maar vraag mij niet hoe dat moet, heb nog niet eerder een topic gestart.
 
Lees ook weer mee.
DD staat nog steeds met een dode versnellingsbak te wachten totdat ik er eindelijk weer tijd voor heb. Ander blok en een reserve versnellingsbak zijn in da house maar dat tijd gedeelte dus voorlopig nog ff niet.
 
Mannen, geweldige fietsen, maar om er nu maar meteen twee topics aan te wijden gaat mij een beetje te ver.

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan