CBR1000F Clan deel 8: Ook Chuck Norris heeft er respect voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen bedankt voor de tips voor mn sloten set
Heb op mn werk op onderdelen zoeken gezet en vanmiddag al mail
Heb t meteen geregeld
En wat pics van mn dd betreff wil Ik graag plaatsen maar schijnt niet te kunnen met tel
Ik heb geen pc of klapjap als iemand me kan vertellen dat t wel kan en hoe hoor Ik t graag
Wil m echt graag laten zien
Grt. Marco

We hebben beeld! *O*

wtijahatgx2oktlu7mffa.jpg


en de baas zelf 8-)

imag0566p.jpg


en zn meissie *D

imag0568l.jpg


Mooi ding Marco! :Y
 
Na wat las/pas en poedercoatwerk maar weer even wat gedaan aan de CBR.
Vandaag even het laatste aan m'n navigatie gedaan, de bedrading.
Alles in nu naar het zin, en het is er met 2 m6 moertjes (foto 2) zo weer vanaf.

dsc5461c.jpg


dsc5463.jpg


dsc5466p.jpg


dsc5479a.jpg
 
@Dick1000 - Wat heb in het dekseltje van je zekeringenkastje gebouwd?
Zie ik daar een soort rood ledje ofzo :?
 
@Dick1000 - Wat heb in het dekseltje van je zekeringenkastje gebouwd?
Zie ik daar een soort rood ledje ofzo :?
Van 't alarm waarschijnlijk. Op de 2e foto zie je de afstandsbediening aan z'n contactsleutel zitten.

Enne . . .
Ah...dan is het goed.
Als fictie meedoet, dan ben ik een kruising tussen Brad Pitt en Johnny Depp
8953.gif
Hmmz, kruising tussen
fQw1F.jpg


&

4Z2qO.jpg


_O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
@wet piston:
Ik heb van de VFR wel begrepen dat die nogal duur in onderhoud kunnen zijn. Zeker in vergelijking met de DD.
Ik weet niet precies waar hem dat in zit maar dat is vast wel te vinden ergens op internet.

feit dat de kleppen gesteld dienen te worden om de 24k en dan de gehele nokkenas eruit moet, en dat kan een paar keer in en uitbouwen betekenen, en de stelplaatjes kosten een €26,- per stuk ...

ben dus ook aan het kijken naar een die de 24k beurt heeft gehad...
maar nu een op het oog die dat voorlopig nog niet hoeft.. nog geen 8 k op de teller met historie erbij :9~ :9~

de DD die rijd altijd das inderdaad een groot verschil op 4,5 jaar het duurste 2 nieuwe banden, verder nix bijzonders...
 
Om de hoeveel km. moeten bij een DD de kleppen eigenlijk gesteld?
Ik denk dat de mijne wel aan de beurt zijn.

En is dat bij een DD een dure aangelegenheid? Ik heb het nl. nog nooit zelf gedaan en ben daar ook een tikje huiverig voor.
 
Om de hoeveel km. moeten bij een DD de kleppen eigenlijk gesteld?
Ik denk dat de mijne wel aan de beurt zijn.

En is dat bij een DD een dure aangelegenheid? Ik heb het nl. nog nooit zelf gedaan en ben daar ook een tikje huiverig voor.

Moet volgens het boek Jaarlijks of elke 12000km (wat eerst komt).

Het is iig veiliger te doen dan met shims.

Effe fototjes von das boek :

[IMG=400]http://i563.photobucket.com/albums/ss75/Yiasya/IMAG0289.jpg[/IMG]
[IMG=400]http://i563.photobucket.com/albums/ss75/Yiasya/IMAG0290.jpg[/IMG]
[IMG=300]http://i563.photobucket.com/albums/ss75/Yiasya/IMAG0284.jpg[/IMG]
[IMG=300]http://i563.photobucket.com/albums/ss75/Yiasya/IMAG0285.jpg[/IMG]
[IMG=300]http://i563.photobucket.com/albums/ss75/Yiasya/IMAG0286.jpg[/IMG]
 
Laatst bewerkt:
Thanx.
Eens kijken of ik dat durf. Ik denk dat i ker iemand bij ga zoeken die het al eens eerder gedaan heeft.
12.000 km heeft hij denk ik wel gedraaid sinds de laatste keer.
 
*O* *O* *O* Heb m'n startkaarten binnen voor de 11 stedentocht *O* *O* *O*

Uw starttijd is tussen 08.15 & 08.45 uur :)


motorbike.gif
motorbike.gif
motorbike.gif
motorbike.gif
motorbike.gif
motorbike.gif
motorbike.gif
motorbike.gif
 
Laatst bewerkt:
Thanx.
Eens kijken of ik dat durf. Ik denk dat i ker iemand bij ga zoeken die het al eens eerder gedaan heeft.
12.000 km heeft hij denk ik wel gedraaid sinds de laatste keer.

Alles met beleid,eerste keer ben je altijd huiverig voor,nieuwe dingen leveren altijd wel van die momenten op dat je het een beetje benauwd kan krijgen.

Maar geen paniek :) ,moeilijk is het niet.

Het kleppendeksel er voorzichtig eraf halen zodat je de rubberen pakking kunt hergebruiken,wel aan de voorkant vloeibare pakking gebruiken,en ook in de gleuven van het kleppendeksel zodat de pakking goed blijft zitten met terug monteren.

Met mate vloeibare pakking gebruiken.

Alle kleppen controleren met de nokken bovenin(dit is goed te zien als je bezig bent) of ze nog binnen de marge staan,staan de kleppen nog juist niet aankomen.

wijken de waarden af dan pas afstellen.

Na het aandraaien met de moment sleutel nogmaals controleren of de kleppen nog steeds goed staan,zo niet nogmaals afstellen,

wel goed,niet meer aankomen.

als de kleppen goed staan voorzichtig met de hand de krukas ronddraaien kijken of alles zonder problemen rond gaat dat een aantal maal doen,loopt alles vrij rond kun je alles weer terug monteren

de rode steepjes zijn de stel boutjes en borgmoeren,aan de uitlaat kant zitten dezelfde alleen met de kapjes erop.Dit was voor mij de allereerste keer mijn naks wissel,het blok lag er toen toch al onderuit :) :)

een stukje handig en onmisbaar gereedschap,inmiddels nog wat aangepast,zodat het nog beter werkt

evenals de sleutel om je koppelings huis tegen te houden,

veel succes met het kleppen stellen :) .
 
Moet volgens het boek Jaarlijks of elke 12000km (wat eerst komt).

Het is iig veiliger te doen dan met shims.

Effe fototjes von das boek :

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dat leest alsof het een "piece of cake" is (voor jou 2 stukken ;) ).

Als er straks geen koper komt voor de mijne dan ga ik 'm denk ik maar eens lossleutelen en de 'probleempjes' met rammels en het olieverbruik oplossen. Kleppen stellen zal ook wel nodig zijn, de laatste keer zal ergens rond de 60K zijn geweest :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan