CBR1000F clan: Part (00)10, shaken, not stirred

Welkom Snipert.
Proefritje van 160 km gemaakt en geen tijd gehad om een foto te maken? :( :P

Dank!

En zeker wel :)

CAsSX7iUkAA9YVt.jpg
 
Zeker een mooi kleurtje Snipert.

Alhoewel, mosgroen met gouwe velgen heeft ook wel wat, hè erik99 btw, aquarium al verkocht? :P

Snipert, zo te zien mist hij wel wat stickers die meneer Honda er in Japan opgeplakt heeft en er zitten een paar niet-originele sticker op. Hoeft niks te betekenen natuurlijk. Zal eens ff een foto zoeken, dan zie je wat ik bedoel.

edit:

Zo is hij als het goed is de fabriek uitgerold:

full
 
Laatst bewerkt:
Zeker een mooi kleurtje Snipert.

Alhoewel, mosgroen met gouwe velgen heeft ook wel wat, hè erik99 btw, aquarium al verkocht? :P

Ho, ho, noem het dan op zijn minst British Racing Green ipv mosgroen. Dan lijkt het tenminste nog ergens op.
Zit te overwegen om het superbikestuur er af te halen en weer clip-ons erop te zetten.
 
Ik ga ook maar eens meedoen, 2x een CBR 1000F uit '89 hier. 1 als donor, 1 als mooie machine waar een nieuwe accu in mag :)

Waar ik overigens benieuwd naar was, zijn er meer (rond de) 24 jarige idioten die gek zijn van deze verschrikkelijke mooie machines? Of zit ik hier met alleen maar bejaarden? :P
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel een nieuwe (moderne...) accu trouwens. Hij is niet versleten, maar goed dicht ook niet. Vijf minuutjes op z'n kant gelegen en overal accuzuur. Gelukkig kon alles er aardig goed tegen...
 
Laatst bewerkt:
30 years young here and love the oldskool, heerlijk die simpele carbarateurs! Draai je aan het gas dan trek je ouderwets en vertrouwd een 4tal gasschoev'n lus.
Gaat iemand nog na de motorbeurs Hardenberg?
 
*Note to self*: daddyphilipsen met U aanspreken.

Nix onder de gordel. _O-

Eindelijk eens een broekie die netjes opgevoed is. }) 8-)

En dan te bedenken dat mijn jongste dochter dit jaar alweer 22 wordt _O-
 
Hier ook nog maar 25 ;)

Wb de motor: Is Duitse import, begrenzing is eraf. Hij heeft hem in huidige staat en met huidige kappen gekocht op de Motorbeurs in 1998. Onder het zadel staat parelmoer wit, en voor zover ik kan zien is dat niet het geval. ;) Kan zijn dat de eerste eigenaar er een schuivertje mee heeft gemaakt ofzo? Maar er missen inderdaad een paar stickers zie ik.

Verder geen problemen gehad met raar, afwijkend weg- of stuurgedrag..
 
Hoi,
Iemand nog een bochtenset liggen voor een sc24 DCBS?
Ik heb net mijn mooie carbondempers verkocht en helaas moeten zien dat de bevestiging aan de collector weggerot is. -O-
Nu dus op zoek naar een andere set ........
 
Inmiddels met wat klemmen, fire-gum en wat lipjes blik een tijdelijke oplossing in elkaar geMacGuyvert. Dus ik kan wel weer even rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan