CBR1000F clan: Part (00)10, shaken, not stirred

markjuhh

Die hard MF'er
7 aug 2007
250
77
34
Gilze
Bezoek site
Ik heb een probleempje met de benzinekraan van mn sc21.
Ding lekt langs het gat van de draaiknop als ik hem in ON of RES zet. Als hij op OFF staat lekt hij niet.

Nu heb ik hem opengehad (popnageldingen uitgeboord en er netjes schroefdraad in gezet) alles goed schoongemaakt en weer dicht.
Maar hij blijft lekken.

Dus op zoek naar nieuwe rubbers...
Maar daar begint het. Kraan is niet gemaakt om open te maken en kan dus ook geen vervangende rubbers vinden op het internet.

Iemand hier al eens hetzelfde meegemaakt er er achter gekomen welke rubbers ik wel kan gebruiken?

Groeten

Bijlagen

truusjetrap

als alles brandt, brandt water ook
16 nov 2009
3.866
114
60
Wilp
Ik heb een probleempje met de benzinekraan van mn sc21.
Ding lekt langs het gat van de draaiknop als ik hem in ON of RES zet. Als hij op OFF staat lekt hij niet.

Nu heb ik hem opengehad (popnageldingen uitgeboord en er netjes schroefdraad in gezet) alles goed schoongemaakt en weer dicht.
Maar hij blijft lekken.

Dus op zoek naar nieuwe rubbers...
Maar daar begint het. Kraan is niet gemaakt om open te maken en kan dus ook geen vervangende rubbers vinden op het internet.

Iemand hier al eens hetzelfde meegemaakt er er achter gekomen welke rubbers ik wel kan gebruiken?

Groeten
Woesthoff heeft nog wel een gebruikte benzinekraan liggen

truusjetrap

als alles brandt, brandt water ook
16 nov 2009
3.866
114
60
Wilp
Net spul binnengekregen.*O*
Netjes verpakt en met handleiding hoe je de kraan openboort.
Maar dat was me al gelukt en dus gelijk de rubbers er in en onder de motor geschroeft.
Kraantje lekt niet meer en motor loopt weer*O*
Mooi, waar had je die vandaan?

Evenstar

Rookie
25 feb 2019
2
0
Dank je, truusjetrap ... ook daar niet.

Ik denk dat we maar voor een andere kleur moeten gaan, deze is nergens te koop.

No-geranium

Iets wat niets kost mag je gul mee zijn.
Donateur
3 apr 2019
33
29
Woerden
CBR1000f aangeschaft als eerste motor 3500 km mee gereden fijne machine.
Even wezen rijden met een NC 750 maar dan rij je heeel snel de in de toerenbegrenzer.
5F16EC10-659D-4D28-A908-9E29613DF7E0.jpeg

mielko

Die hard MF'er
28 jan 2014
742
98
41
zeeland arnemuiden
Even showen hier.
Mijn nieuwe aanwinst.
Prima fiets voor 450E.
Eigenlijk heel netjes, balhoofd lager moeten nog vv worden en even rem revisie doen.
Zit houding ben ik nog niet helemaal over uit, dat moet iets minder sportief kunnen. Ik ga binnenkort eens met de schuifmaat langs een motor zaak om te kijken of bvb clipons passen van een toer fiets. Fj1200 ofzo. Die staan meestal iets hoger.

Bijlagen