Cbr1000rr aangeschaft !! (zxr750rr te koop)

MarkH

MF veteraan
21 sep 2003
5.413
0
Enschede
De kogel is door de kerk.
Na lang wikken en wegen heb ik een nieuwe blade gekocht.

full

Plaatje ff 'geleend' van Beavis


Kiezen tussen de "grote vier" was niet eenvoudig.
De GSX1000R viel af vanwege z'n uiterlijk
De ZX10R is mij toch iets te extreem gebleken na een proefritje

Tja, en dan de R1. Eigenlijk de mooiste van de vier (zeker in het zwart/titanium). Kan niet goed uitleggen waarom ik niet voor deze fiets heb gekozen. De Honda reed gewoon net iets lekkerder. Kon met de R1 ook niet rond komen met inruil van m'n eigen fiets.

Dus het is een cbr1000rr geworden. Zwart, stoere seatcover en Leo Vince.




De ZXR is ingeruild, maar ik kan nog wat extra korting krijgen zonder inruil.
Dus voor de snelle beslisser (uiterlijk donderdag 9 september) te koop:

- Kawa ZXR750RR, bouwjaar 1993 (Duitse motor, wel volledige PK's)
- Gekocht met kuipschade in februari 1996
- Geheel overgespoten in metallic zwart
- Ingevoerd in 1998 (kuipdelen / spuiten / invoer waren duurder dan ik dacht: studententijd!)
- Duo seat (toendertijd geruild ivm achterop kunnen nemen van m'n vriendin)
- Bos demper
- Achterband 500 km
- Ketting en tandwiel 500 km

Vaste prijs: € 3.250
Kan zo goedkoop omdat ik zelf dan nog wat extra korting van dealer kan krijgen.

Interesse?
Mail: mjvanderhorst@hotmail.com (ook voor foto's)

PS Ik woon in Enschede
 
Andere motor kopen hè overloper ;) !
Ik geef toe, hij is mooi.
Grappig dat je na die proefritjes deze keuze hebt gemaakt.
Heel veel plezier ermee!!




;(
Het is gedaan met de zxr750r Mohicanen!
Jij verkoopt em en MarkTT stopt ermee!
 
Ik ben niet zo thuis in deze machines, maar deze ziet er errug mooi uit hoor!
Dus je hebt vast de beste keus gemaakt!

Misschien zie ik je nog wel eens rijden, want ik zit ook in Enschede. :)
 
Van kawa naar honda, poehee
das bijna van alfa naar opel, maaarrrrr schitterende fiets.
Hoe klinkt de leovince (vriend heeft ook een 1000 blade en net zo'n demper besteld)?
Waarom viel de zx10 af?

Ciao
 
Van kawa naar honda, poehee
das bijna van alfa naar opel, maaarrrrr schitterende fiets.
Hoe klinkt de leovince (vriend heeft ook een 1000 blade en net zo'n demper besteld)?
Waarom viel de zx10 af?

Ciao

Leo Vince klink echt mooi donker. De Blade heeft van zichzelf een beetje een stofzuigergeluidje.

De zx10r was me gewoon te extreem. Een motor die een minder ervaren/niet-circuit rijder kan verrassen. Als je per ongeluk iets te hard accelereert dan komt het voorwiel meteen van de grond. Ook in de 2e en 3e versnelling. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat zo'n brute machine wel eens een groot ongeluk kan opleveren.
Lees ook maar de test tussen de "grote vier" op motor-freaks. Zelf één van die coureurs vond de kawa te extreem.
 
Van kawa naar honda, poehee
das bijna van alfa naar opel, maaarrrrr schitterende fiets.

Tja, ook met de auto.
Van een CRX naar een Corsa (diesel) |(

je wordt ouder en dan doe je soms rare dingen











....... een CRX is wel/ook een Honda :? :?
 
ik heb gister ook een 1000 rr besteld, als het mee zit zaterdag al halen, zwart had tie niet meer maar rood is ook goed, meteen tank in de blanke lak laten zetten en duo kapje erbij, de rest komt later wel, eerst eens inrijden.

gr van kc
 
Bij Motor-Eibergen vertelden ze mij al dat ik één van de laatste in het zwart heb gekregen. Misschien wel dé laatste (sorry kc).

Tank in de blanke lak, wat zijn de kosten daarvan?
Want ik heb namelijk ook op dit forum al gelezen dat er veel krasjes op de tak komen omdat er dus geen blanke laklaag overheen zit.

Ik laat op die van mij wel een teflon-coating aanbrengen. Maar dat kan natuurlijk niet op tegen een laklaag!
 
Bij Motor-Eibergen vertelden ze mij al dat ik één van de laatste in het zwart heb gekregen. Misschien wel dé laatste (sorry kc).

Tank in de blanke lak, wat zijn de kosten daarvan?
Want ik heb namelijk ook op dit forum al gelezen dat er veel krasjes op de tak komen omdat er dus geen blanke laklaag overheen zit.

Ik laat op die van mij wel een teflon-coating aanbrengen. Maar dat kan natuurlijk niet op tegen een laklaag!

Honda is een terug roep actie aan het voorbereiden waar het gaat om een definitieve oplossing voor het krassen van de tank. Ze onderkennen het probleem en zoeken een oplossing die voor iedereen volstaat. Molenaar heeft voor mij gebeld met Honda en die gaven dit zo door. Nog effe wachten dus.

OH ja gefeli met deze brommer, wel een oud model hoor hij is al weer 5 maanden op de nederlandse markt ;) ehhhh....het is een wereldfiets :}
 
Bij Motor-Eibergen vertelden ze mij al dat ik één van de laatste in het zwart heb gekregen. Misschien wel dé laatste (sorry kc).

Tank in de blanke lak, wat zijn de kosten daarvan?
Want ik heb namelijk ook op dit forum al gelezen dat er veel krasjes op de tak komen omdat er dus geen blanke laklaag overheen zit.

Ik laat op die van mij wel een teflon-coating aanbrengen. Maar dat kan natuurlijk niet op tegen een laklaag!

ik heb hem bij motor apeldoorn gekocht, blanke lak kost 100 euro maar als ze dalijk een terugroep actie gaan doen ga ik wel ff babbelen met die gasten, spuiten is zo gebeurt tis immers een kunststof kap, heb nog nix gehoord verder, rdw doe je werk!!!!

gr van kc
 
OK en thx.

Ik heb ff contact opgenomen met m'n dealer en die probeert het spuiten op Honda te verhalen. Hoop dat het lukt, kan ik weer voor € 100 aan extraatjes kopen.
 
gefeli met je goede keus ;) het lenen van Beavis z'n plaatje zal ik ff aan hem doorgeven ok :+ hij is 1 van mijn PPP-maatjes ;)
 
Van kawa naar honda, poehee
das bijna van alfa naar opel

Nou Alfa staat nou ook niet echt bekend om zijn probleemloze blikken!!!

En nee Opels ook niet maar die rijden er tig meer van rond ;)

Trouwens nice bike :9~

Ik ben trouwems nieuwsgierig of de 600rr met een ander 2005 model komt dealer had nog van niks gehoord B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan