Hi,
Sinds juli verleden jaar in het bezit van een CBR1000RR uit 2005.
Ik heb besloten om toch maar een powercommander aan te schaffen omdat de motor door de open Laser duotech demper iets te arm liep. Tijdens de installatie daarvan ontdekte ik dat een servo met een aantal kabels voor het bedienen van een klep? losgekoppeld zijn. Blijkbaar heeft de vorige eigenaar dat gedaan.
Wie weet waar dit voor is?? Is het verstandig? Voor-/nadelen?
Ik ben van plan om een custommap te laten maken op de PCIII, heeft iemand ervaringen? Heb je ook een ander luchtfilter geplaatst, zo ja, welke (K&N, BMC)?
Sinds juli verleden jaar in het bezit van een CBR1000RR uit 2005.
Ik heb besloten om toch maar een powercommander aan te schaffen omdat de motor door de open Laser duotech demper iets te arm liep. Tijdens de installatie daarvan ontdekte ik dat een servo met een aantal kabels voor het bedienen van een klep? losgekoppeld zijn. Blijkbaar heeft de vorige eigenaar dat gedaan.
Wie weet waar dit voor is?? Is het verstandig? Voor-/nadelen?
Ik ben van plan om een custommap te laten maken op de PCIII, heeft iemand ervaringen? Heb je ook een ander luchtfilter geplaatst, zo ja, welke (K&N, BMC)?