CBR1000RR velgen+banden (repsol oranje)

Vale2003

MF'er
15 nov 2007
231
0
Rotterdam
Te koop aangeboden:

Set originele (3-spaaks) velgen van een CBR1000RR uit 2007 (mijn eigen motor), Repsol uitvoering, dus oranje kleur. De velgen zijn onbeschadigd, in nieuwstaat.

Om de velgen heen zitten Bridgestone BT-015 banden; deze zijn bijna aan vervanging toe; voor 1 mm profiel, achter 1,4 mm.

Vraagprijs voor de complete set: €800.

IMG_1525.jpg


IMG_1526.jpg


IMG_1527.jpg


IMG_1529.jpg
 
Laatst bewerkt:
Te koop aangeboden:

Set originele (3-spaaks) velgen van een CBR1000RR uit 2007 (mijn eigen motor), Repsol uitvoering, dus oranje kleur. De velgen zijn onbeschadigd, in nieuwstaat.

Om de velgen heen zitten Bridgestone BT-015 banden; deze zijn bijna aan vervanging toe; voor 1 mm profiel, achter 1,4 mm.

Vraagprijs voor de complete set: €800.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

sorry zonder schijven echt te duur!!
 
Misschien ben ik idd te optimistisch geweest. Het is aan de andere kant een vraagprijs, dus bieden is geen probleem. Ik hou er dan rekening mee dat er geen schijven bij zitten.
 
Kan het geld goed gebruiken dus even een tijdelijke aanbieding: velgen + banden voor €525! Aanbieding geldt tot en met a.s. zondag.
 
€500 voor de complete set. Dus Skippy79, als je nog interesse hebt, dan hoor ik het graag. Anderen uiteraard ook. Dit is de definitieve prijs, met of zonder banden.
 
sorry heb voor 350€ velgen zonder banden en schijven gekocht. 350 is wel een spot prijs, maar je moet denken de meeste mensen die een set velgen kopen gebruikt het als reserve velgen, en maakt het echt niet veel uit hebben de velgen 200 of 20000km gedaan.
Anyway kickje voor deze set velgen en suc6 met de verkoop
 
sorry heb voor 350€ velgen zonder banden en schijven gekocht. 350 is wel een spot prijs, maar je moet denken de meeste mensen die een set velgen kopen gebruikt het als reserve velgen, en maakt het echt niet veel uit hebben de velgen 200 of 20000km gedaan.
Anyway kickje voor deze set velgen en suc6 met de verkoop

Thanks voor de kick en geen probleem uiteraard! :)
 
sorry heb voor 350€ velgen zonder banden en schijven gekocht. 350 is wel een spot prijs, maar je moet denken de meeste mensen die een set velgen kopen gebruikt het als reserve velgen, en maakt het echt niet veel uit hebben de velgen 200 of 20000km gedaan.
Anyway kickje voor deze set velgen en suc6 met de verkoop


Is cker niet duur en idd zoek ook een set als reserve of pvm en de oem als reserve,,,,no rush

anyway push up :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan