cbr400rr op 25 kw?

20 mrt 2008
61
1
hee

ik vroeg me af of je een cbr400rr legaal op 25 kw kan krijgen??
ik kon het nergens vinden bij de zoekfunctie dus :+
 
gaan we weer :P

"legaal" volgens mij niet echt, misschien met de grote invoer/uitvoer truc..
je kunt m als je m begrensd hebt wel op uitdraai verzekeren.. bij een paar verzeringsmaatschapijen hebben ze er geen problemen mee mits je de motor wel begrensd hebt en er een testbank uitdraai van hebt. het enige wat je dan nog kan gebeuren is dat de politie je een bekeuring geeft dat de motor niet op kenteken als 25Kw geregistreerd staat maar je bent hoe dan ook verzekerd :) als je gewoon je begrenzing erin hebt zitten dan

ik weet niet of je handig bent? of iemand kent die handig is, je kunt de begrensingsplaatjes gewoon zelf maken, heb ik ook gedaan.. en met een uurtje heb je het ook gemonteerd :)

mocht je zo handig zijn dan kan ik wel ff Pbtje sturen met de maten van de plaatjes


goeie keuze ook zo'n 400RR :} O-)
 
maar is lees ook op dit forum ergens dat je dan niet eens echt verzekerd bent als je een aanreiding hebt gehad, dat de verzekering dan moeilijk kan gaan doen omdat het niet op 25 kw staat ofzoiets
 
maar is lees ook op dit forum ergens dat je dan niet eens echt verzekerd bent als je een aanreiding hebt gehad, dat de verzekering dan moeilijk kan gaan doen omdat het niet op 25 kw staat ofzoiets
je moet ff kijken bij welke verzekering ze er geen probleem van maken.. ik heb 'm verzekerd bij centraal beheer en daar is het geen probleem :) kan je zo zwart op wit krijgen
 
Bel ff motoport of safe, had het gevraagd voor een ander model was 2 minuutjes aan de lijn en wist de prijs, en of het kon uiteraard.
 
ik weet niet of je handig bent? of iemand kent die handig is, je kunt de begrensingsplaatjes gewoon zelf maken, heb ik ook gedaan.. en met een uurtje heb je het ook gemonteerd :)

mocht je zo handig zijn dan kan ik wel ff Pbtje sturen met de maten van de plaatjes


goeie keuze ook zo'n 400RR :} O-)

Hey,

Ik ben handig :9 en ik wil mijn Honda 400tje ook naar de 25kw... t is alleen geen CBR maar een VFR..... zijn die maten toevallig t zelfde of weet jij waar ik aan de maten zou kunnen kommen toevallig???

Danku..! :W
 
Hey,

Ik ben handig :9 en ik wil mijn Honda 400tje ook naar de 25kw... t is alleen geen CBR maar een VFR..... zijn die maten toevallig t zelfde of weet jij waar ik aan de maten zou kunnen kommen toevallig???

Danku..! :W
geen id of dat de zelfde maten zijn.. hoeveel Kw/Pk heeft ie normaal? wat is de binnen maat van die ring in die inlaatrubbers .. anders is albert vragen.. maar volgens mij heeft dat V-blok wat meer vermogen standaart?

en geen U he.. op http://vierhonderd.freeforums.org/index.php zeg je ook altijd gewoon je en jij tegen me :+
 
Laatst bewerkt:
geen id of dat de zelfde maten zijn.. hoeveel Kw/Pk heeft ie normaal? wat is de binnen maat van die ring in die inlaatrubbers .. anders is albert vragen.. maar volgens mij heeft dat V-blok wat meer vermogen standaart?

en geen U he.. op http://vierhonderd.freeforums.org/index.php zeg je ook altijd gewoon je en jij tegen me :+


Huh, Wiebel... who would've known :9

Dat krengetje van mij zou zo'n 60pk moeten hebben... en de inlaat rubbers... de doorsnede daarvan... waar meet je die... onderaan, bovenaan? :?

Ik zal Albert s PBen...

Houdou!
 
Hey,

Ik ben handig :9 en ik wil mijn Honda 400tje ook naar de 25kw... t is alleen geen CBR maar een VFR..... zijn die maten toevallig t zelfde of weet jij waar ik aan de maten zou kunnen kommen toevallig???

Danku..! :W


waarschijnlijk is dat per motor verschillend
 
Terug
Bovenaan Onderaan