Vermogen mis ik niet, topsnelheid is volledig volgens verwachting. Het gaat me puur om de respons, de MT07 laat een leuk brulletje horen bij het plots gasgeven, de cbr eerder een crescenderend scheetje. Voor een mapping zou ik een Powercommander moeten kopen?Heb je ook het gevoel dat je vermogen mist? Honda's (in deze klasse) staan redelijk bekend als allemansvrienden, en een trage gasreactie kan daar zomaar gewoon bijpassen.
Je kunt denken aan een andere mapping of snelgas, en misschien ben je de motor gewoon ontgroeid.
Ben wel dom, maar niet gek ;-) beide 35 kW fietsjes.Ik zou er snelle ventielen op zetten.
Nee serieus, factor 1.6 verschil in PKs ga je niet effe fiksen.
Verwacht geen wonderen, een schaap op sportschoenen blijft een schaap.Vermogen mis ik niet, topsnelheid is volledig volgens verwachting. Het gaat me puur om de respons, de MT07 laat een leuk brulletje horen bij het plots gasgeven, de cbr eerder een crescenderend scheetje. Voor een mapping zou ik een Powercommander moeten kopen?
Volgens mij allebei twee cilinder blokken.Evenveel cilinders?
Gashendel met een kortere slag monteren.
Als je iemand kent met een 3d printer zou je misschien zoiets op maat kunnen maken voor je CBR:
Hairy Rs 1/5th Turn Quick Action Throttle
de MT07 laat een leuk brulletje horen bij het plots gasgeven, de cbr eerder een crescenderend scheetje
waarom denk je dat dat iets gaat verbeteren ? omdat je de gas in 0.2 sec kan open draaien ipv 0.3 ?
waarom denk je dat dat iets gaat verbeteren ? omdat je de gas in 0.2 sec kan open draaien ipv 0.3 ?
"de gas"??!
Aardgas?
Argon?......
In mijn quote zie je ook het woord gas staan , weliswaar als deel van een woord, maar geen kat die dat niet begrijpt, tenzij je moeilijk wil doen omdat het kan.
Er is niks mis met je motor, er is iets mis met je verwachtingen van de motor
Ik verwacht heus geen wonderen hoor, ik begrijp dat 't een tam motortje is. Maar ik ga naar dat snelgas kijken, en heeft eventueel een PC fuel mapper zin? Iemand ervaring mee?