CBR600 1992 = [HELP] + [SPOED]

OPM

MF veteraan
11 feb 2004
3.937
0
Gelderland
Hey

Sta hier met een cbr waarvan de stelschroef los is gekomen |(

en nu krijgen we em niet meer terug omdat we geen idee hebben waar die in moet. is er een cbr-kenner die weet waar we moeten kijken?

THX!!
 
DSC01963-30.jpg
 
Wat zit er aan de andere kant van die kabel? Het kan wat duidelijker. :)

Links zit wel een gat van dezelfde diameter. O-)
 
Laatst bewerkt:
foto is een beetje onduidelijk van waar precies deze zit,
maar als je motor nog gewoon goed rijdt denk ik toch aan de stationair-regeling,
draai daar eens aan, en kijk naar deze kabel of die meedraait

iets anders weet ik zo ff niet
 
foto is een beetje onduidelijk van waar precies deze zit,
maar als je motor nog gewoon goed rijdt denk ik toch aan de stationair-regeling,
draai daar eens aan, en kijk naar deze kabel of die meedraait

iets anders weet ik zo ff niet


dat was 'em inderdaad :Y veertje wel kwijtos geraakt :? maar goed, uiteindelijk bleek ook de startmotor het te hebben begeven -O-
 
Zo'n ding loop je fluitend in je uppie aan.. moest ik vroeger met mijn Bimota 600cc vierpitter ook altijd. Standaard duwstart. _O-

Of kleeft de koppeling omdat het ding al lang stilstaat?
Misschien eerst in de derde versnelling proberen met zijn tweetjes.

Beetje remmenreiniger in het luchtfilter spuiten vooraf helpt ook alvast wat.
Wel gelijk aanlopen daarna...... en niet te vaak gebruiken.... :+
 
voordat je een nieuwe of tweedehandse startmotor gaat halen, kan je beter even de oude openmaken,
in 9 van de 10 gevallen zijn je koolstofborstels versleten,
een nieuw setje kost je 18 euro,
meestal komt er stof van de koolstofborstels tussen de ruimte en heeft de veer te weinig macht om ze naar de rotor te drukken,
of ze zijn gewoon echt op...... tja hoe meer je rijdt hoe meer het slijt
 
voordat je een nieuwe of tweedehandse startmotor gaat halen, kan je beter even de oude openmaken,
in 9 van de 10 gevallen zijn je koolstofborstels versleten,
een nieuw setje kost je 18 euro,
meestal komt er stof van de koolstofborstels tussen de ruimte en heeft de veer te weinig macht om ze naar de rotor te drukken,
of ze zijn gewoon echt op...... tja hoe meer je rijdt hoe meer het slijt


ok, thx voor de tip :Y

maar weet jij deze zo te vinden op een cbr600 :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan