CBR600 F4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vief

Die hard MF'er
19 okt 2010
271
1
Hij heeft reeds te koop gestaan, maar mij broer had hem toen overgenomen. Echter, komt mijn broer er zelf niet aan toe om op het circuit te gaan rijden, dus gaat hij (terug) de verkoop in.

Het betreft een CBR600 van 2000 die volledig circuitklaar gezet is:
- poly kuip
- WP binnenveren
- op maat gemaakte schokbreker (http://www.reigersuspensi...x.php?page=main&id=14)
- vering laten afstellen door EMC37 (veringgoeroe in Belgie; afgesteld op 86kg)
- stuurdemper
- verhoogd subframe
- aangepaste rem- & schakelset
- thermostaat verwijderd
- nieuwe remblokken
- stalen remleidigen
- gearing geoptimalisserd voor Zolder door een aangepaste tandwielverhouding (vooraan -1, achteraan +2); orginele tandwielen zijn er nog bij. Op deze manier blijft de motor probleemloos een 750cc bij tijdens accelereren.
Het motorblok is nog volledig standaard.

Zit er nog bij: extra kuipruit, rem-en koppelingshendel, reserve toerenteller, nieuwe remblokken en olifilter en verder nog wat kleine prullen....
Geen reservevelgen of kuip aanwezig.

Ik heb de motor overgenomen van de 2e eigenaar en heb er dit jaar een 2-tal probleemloze circuitdagen mee gereden, waarbij om de 3 circuitdagen de olie & filter ververst zijn. Met mij in het zadel is deze motor goed voor een 1.52 op Zolder.

De kuip heeft sporen van een lichte schuiver (leergeld) en de toerenteller dient vervangen te worden (andere zit erbij, ikzelf heb hem niet gemist). Er liggen op dit moment Michelins Pilot Pure onder, die een 2-tal vrij rijden dagen achter de rug hebben!

De motor is altijd onderhouden bij een officiele Honda dealer (Felix & Jos te Beringen)

De motor is zonder papier, wel met orginele sleutel.

Neem eerst contact op, of kom een keer kijken alvorens je gaat bieden aub.
Ik ben niet vaak actief op het forum, dus gelieve te mailen of bellen!

Prijs: 2100Eur --> 170
0Eur

Motor staat in Belgie, op 15min van Valkenswaard. Voor meer info: +32(0)473/77.40.27 NA 17u of vossenroel@hotmail.com!!

full
 
Motor is reeds verkocht. Mag een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan