CBR600 FS gekocht

MikeV4

Die hard MF'er
2 jun 2002
531
0
Abu Dhabi, V.A.E.
Leuk hoor,heb ik me net twee dagen nieuw geregistreerd als MikeV4, koop ik vandaag een gloednieuwe CBR600FS. Ik liep al lang achter een nieuwe te zeuren, maar ik moest eerst het vrouwtje nog wat zot maken.
Inieder geval overmorgen heb ik hem en als het weer wat goed blijft hier hoop ik hem van het weekend al aardig wat ingereden te hebben.
Tips over deze fiets zijn welkom.

Mike
 
Leuk hoor,heb ik me net twee dagen nieuw geregistreerd als MikeV4, koop ik vandaag een gloednieuwe CBR600FS. Ik liep al lang achter een nieuwe te zeuren, maar ik moest eerst het vrouwtje nog wat zot maken.
Inieder geval overmorgen heb ik hem en als het weer wat goed blijft hier hoop ik hem van het weekend al aardig wat ingereden te hebben.
Tips over deze fiets zijn welkom.

Mike

Wat kreeg je nog voor een '86 VFR terug als ik zo vrij mag zijn om te vragen.

Ben nl. aan het buurten voor een nieuwe R6 in september en mijn VFR '91 kreeg ik nog 3500 a 4000 euro voor.

Verder veel rij :] plezier met je nieuwe CBR
 
heb ik nog niet van mijn eigen machien (krijg hem pas overmorgen)

Hoe zet je hier eigenlijk fotos op zonder attachment te gebruiken?
 
Heb mijn VFR niet ingeruild.
Ben pas uit Belgie naar Duitsland verhuisd en aangezien men in Belgie niet zo kieskeurig is over conformiteit en motorkeuring (geen) had ik er een niet gekeurde Laser Deeptone opgezet( zonder E-keur) Maar hier in Duitsland doen ze daar moeilijk over en heb ik hem ook niet in D geregistreerd. Ik heb geen zin om een nieuwe uitlaat te kopen voor ik mijn machien ga verkopen.
 
Ok,ik zal eens proberen
deze komt van de Honda site
cbr600fs_02_2001_l.gif
 
Wow gelukt,
Hier komt mijn Viffer
(nog met de originele potten)
Joeri15_WEB.jpg

en je ziet dat je ze er van jongs af aan op moet zetten
 
Als je die uitlaat kwijt moet of wilt ruilen tegen de originele dan wil ik heeeeeeeel graag effe babbelen. :9~
 
gefeliciteerd met je aanwinst,

heb er zelf ook één sinds januari ( was een jaar oud)

Hij :] GEWELDIG

welleuk dat iemand eens een keer hetzelfde model heeft.

Hebbie de zwart/rood of de wit/paars?

anyway.....veel plezier ermee
 
Leuk hoor,heb ik me net twee dagen nieuw geregistreerd als MikeV4, koop ik vandaag een gloednieuwe CBR600FS. Ik liep al lang achter een nieuwe te zeuren, maar ik moest eerst het vrouwtje nog wat zot maken.

Mike
Dan registreer je je toch ff opnieuw met een ander naam :?

Veel plezier ermee :)

PICCIE'S !!!
 
Ik kon kiezen tussen een zwart/rooie of een zilvere,anders moest ik een paar weken wachten, heb dan maar een zwart/rooie gepakt.
Als je die uitlaat kwijt moet of wilt ruilen tegen de originele dan wil ik heeeeeeeel graag effe babbelen. :9~
I'll think about it.

Foto's komen na het :] weekend.
 
Sorry hoor, ben geen echte belg, ik heb er wel 15 jaar gewoond, ik ben een rasechte Hollander.
Maar over het IQ heb je wel gelijk. })
 
Zet je hem in Duitsland op kenteken? Zal aardig wat pleuro's schelen met de catalogusprijs in NL.
 
YES YES YES, ik heb hem
Hij rijdt ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLIIIIIIIIIIIGGGGGGG
Serieus stukkie lichter dan die VFR (nou ga ik die VFR ook niet afkafferen hoor, was een prima bike en heb er met plezier mee gereden)
Het was hier prachtig weer vandaag en heb direkt een toertje Hunsruck gedaan, effe naar de Moezel en dan richting A61 om hem op de Autobahn uit te proberen.
Aangezien ik hier woon heb ik inderdaad een duits kenteken, en de catalogusprijs scheelt heel wat met Nederland(=stervensduur auto-motorland)

VFRob: Ik weet niet of jouw '88 model dezelfde remblokken en luchtfilter heeft als het '86 model, maar je moet eens kijken op www.louis.de daar staan nu de blokken (vesrah) voor 8.95E/paar en het luchtfilter (Delo) voor 2 (twee!!!) Euro, als je er binnekort nodig zou hebben natuurlijk. Anders leg je ze in de kast, voor dat geld....

Piccies na het weekend...
 
YES YES YES, ik heb hem
Hij rijdt ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLIIIIIIIIIIIGGGGGGG
Serieus stukkie lichter dan die VFR (nou ga ik die VFR ook niet afkafferen hoor, was een prima bike en heb er met plezier mee gereden)
Het was hier prachtig weer vandaag en heb direkt een toertje Hunsruck gedaan, effe naar de Moezel en dan richting A61 om hem op de Autobahn uit te proberen.
Aangezien ik hier woon heb ik inderdaad een duits kenteken, en de catalogusprijs scheelt heel wat met Nederland(=stervensduur auto-motorland)

VFRob: Ik weet niet of jouw '88 model dezelfde remblokken en luchtfilter heeft als het '86 model, maar je moet eens kijken op www.louis.de daar staan nu de blokken (vesrah) voor 8.95E/paar en het luchtfilter (Delo) voor 2 (twee!!!) Euro, als je er binnekort nodig zou hebben natuurlijk. Anders leg je ze in de kast, voor dat geld....

Piccies na het weekend...


En waar blijven de piccies :)
 
Bedankt voor de blokken-tip... ik kwam vanmiddag net van louis Aachen vandaan, maar ik zal kijken volgende week. Trouwens, remmen die Vesrah blokken goed?
Veel plezier met je CBR.
 
Terug
Bovenaan Onderaan