CBR600 FS

dokus

MF'er
9 mrt 2004
42
0
Aalst
Ik heb me als motor gisteren een CBR600FS aangeschaft.
Ik had men oog laten vallen op de wit/blauwe versie (en niet de welbekende rode) maar het viel me op hoe weinig je deze ziet / te koop vindt.

Zijn er hier mensen die met zulk'n model rijden ?
Wat vinden de eigenaars van een CBR600FS van hun motor ?

Ik hoop dat ik hiermee een goede koop heb gedaan en dat ik er veel geniet van zal hebben :)
 
11111111133483107-23964-1077782941_1.bild


Alstu :9
Mooie fiets!! Veel veilige km-ers ermee!

Edit;

Ohjah, welkom op MF!!
 
Ik heb me als motor gisteren een CBR600FS aangeschaft.
Ik had men oog laten vallen op de wit/blauwe versie (en niet de welbekende rode) maar het viel me op hoe weinig je deze ziet / te koop vindt.

Zijn er hier mensen die met zulk'n model rijden ?
Wat vinden de eigenaars van een CBR600FS van hun motor ?

Ik hoop dat ik hiermee een goede koop heb gedaan en dat ik er veel geniet van zal hebben :)

He Gozah, prima aankoop! (heb er ook 1)

De blauw witte is idd ook erg mooi ja, zie je hier in Nederland niet zo gek vaak rijden omdat deze kleurstelling hier niet verkocht is (import.....).

Motor stuurt lekker en de zit is net niet zo extreem als op de r6 uit die jaren, lekkerder voor je rug dus. Verder is het met 101,5 pk aan het achterwiel goed vertoeven...

Owja, je temperatuur zal wat snel oplopen maar dat is normaal (bij 106 graden slaat de fan aan). Klein nadeel is dat ie best wat benzine verbruikt vergeleken met andere motoren (1:14 bij rustig rijden) maargoed: motor rijden is vaak een dure hobby. Ik moest zelf wel wennen aan de gasresponce van de injectie (kwam van thundercat af met carbu's) maar na een tijdje rijdt het echt helemaal top!
 
Bedankt voor de info :-) Heb er vandaag eerste keer mee gereden en niets dan lof allesinds ... laat ons hopen dat het zo mag blijven he
 
Terug
Bovenaan Onderaan