Cbr600 PC25 houdt in rond 8000 toeren

FrenkR

MF'er
16 apr 2008
81
0
Emmen
Hoi medeforummers,

Onlangs heb ik een pc25 gekocht om mee op het circuit te gaan rijden. Nu heb ik het probleem dat hij net voor de 8000 toeren wat begint in te houden. Na ongeveer 9500 toeren gaat hij weer als de brandweer. Volgens de vorige eigenaar is dit begonnen toen de carburateurs uit elkaar zijn geweest om schoon te maken. Ik heb ze onlangs uit elkaar gehad om alles schoon te maken en te checken maar ik zie niets bijzonders en het probleem is nog exact hetzelfde sinds . Komt iemand dit bekend voor? Ik ga aanstaande woensdag op Assen rijden en zou dit graag verhelpen voor die tijd.
 
probeer eens een stukje te rijden zonder luchtfilter...... grote kans dat je dan verschil merkt.

heb het al vaker meegemaakt dat een imitatie luchtfilter te weinig lucht doorlaat en dit soort verschijnselen veroorzaakt.
 
Dat zou nog kunnen inderdaad maar er zit geen kenteken op dus als ik wil rijden moet dat op het circuit hier in de buurt maar daarvoor is het nu te kort dag. We hebben afgelopen donderdag nog gereden op dit circuit maar hier niet aan gedacht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan