RottenGijs
MF'er
Beste,
3 weken geleden heb ik een CBR600F uit 1988 gekocht, met het plan er een naked van te maken. Afgelopen weekend heb ik de voorkuip eraf gehaald, en toen kwam er een oliekoeler te voorschijn, recht voor de onderste kroonplaat.
Na wat zoekwerk kwam ik erachter er bij het ombouwen van deze motoren de oliekoeler wel eens achter de uitlaatbochten geplaatst wordt, maar ik twijfel er een beetje aan of dit wel genoeg koelt.
Wie heeft hier ervaring mee? En dan bedoel ik niet als zijnde show fighter waar kleine stukjes mee gereden wordt, het plan van deze motor is om gewoon ver te rijden, waarbij natuurlijk ook met warm weer ook stukken op lage snelheid, waarbij alles flink warm wordt.
Ik hoor het graag!
3 weken geleden heb ik een CBR600F uit 1988 gekocht, met het plan er een naked van te maken. Afgelopen weekend heb ik de voorkuip eraf gehaald, en toen kwam er een oliekoeler te voorschijn, recht voor de onderste kroonplaat.
Na wat zoekwerk kwam ik erachter er bij het ombouwen van deze motoren de oliekoeler wel eens achter de uitlaatbochten geplaatst wordt, maar ik twijfel er een beetje aan of dit wel genoeg koelt.
Wie heeft hier ervaring mee? En dan bedoel ik niet als zijnde show fighter waar kleine stukjes mee gereden wordt, het plan van deze motor is om gewoon ver te rijden, waarbij natuurlijk ook met warm weer ook stukken op lage snelheid, waarbij alles flink warm wordt.
Ik hoor het graag!