cbr600f 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

kriske

Die hard MF'er
30 jan 2003
874
18
Nederland
Deze motor heb ik deze winter omgebouwd voor circuit, is nu voorzien van nieuwe Wilbers schokdemper, Wilbers voorvork veren, nieuwe voorvorkdichtingen, nieuwe glijbussen in voorvork en voorvork olie.
Nieuwe brembo remschijven vooraan, nieuwe trw/lucas gesinterde remblokken
is nu ook voorzien van stalen remleidingen , radiale rempomp, race slip-ons, opklapbare koppelingshendel.
Nieuwe brandstoffilter , oliefilter en luchtfilter.
Is voorzien van twee nieuwe banden, dunlop gp racers D212.
Kettingwielverhouding is aangepast.
Een doorzichtig windscreen.
IMG_9262.jpeg
IMG_9259.jpeg

Bos demper met db killer , E keurmerk
Alle originele onderdelen zijn er bij.
Maar door familiale omstandigheden ben ik genoodzaakt om de motorfiets te verkopen.
IMG_9261.jpeg
IMG_9258.jpeg
IMG_9257.jpeg

Heb er nog een tweede set velgen met remschijven bij.
Verstelbare voetsteunen.
Kenteken is opgeschort en staat op 35kw.
Kan zo weer de weg op.
vraagprijs 2200 euro
 
Was je zinnens terug te rijden Kris? zonde dat het niet doorgaat. was heel graag terug een keer met je op pad geweest.
 
Ja was de bedoeling maar gaat jammer genoeg niet door.
Rij jij nog regelmatig?
 
ik reed tot vorig jaar nog regelmatig, ja, nu, tja, helaas niet door het ganse gedoe. zonde dat je de honda niet een keertje op circuit kan uitlaten, jou kennende zal het wel weer een pico bello machine zijn geworden.
 
Beetje offtopic maar een vraag ter inspiratie voor mn eigen F4. Welke rempomp heb je gemonteerd en komt dit ongeveer overeen qua gevoel wbt de originele rempomp?
 
Beetje offtopic maar een vraag ter inspiratie voor mn eigen F4. Welke rempomp heb je gemonteerd en komt dit ongeveer overeen qua gevoel wbt de originele rempomp?
Is een radiale rempomp van een ZX6R model 2005-2006.
Ik heb deze op mijn weg motorfiets ook gemonteerd,cb1300s, rem gevoel is veel beter vind'k.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan