[CBR600F] Elektrische storing tijdens rit

Marve

MF veteraan
21 aug 2007
2.782
2
Bergen op Zoom
Vanavond was ik op de terugrit van m'n werk, het miezerde toen al een beetje.
Ik heb een digitale snelheidsmeter op m'n fiets (bj. 2001 btw) en die kapte er ineens mee, bleef gewoon op 0 staan. Nadat ik even door was gereden begon hij vanzelf weer te werken. Een aantal minuten daarna ging er een controlelampje branden op m'n dashboard, een rood lampje met de tekst 'FL'.

Geen idee wat dit betekend, ik moest gelijk aan fluid ofzo denken dus ik heb m'n fiets aan de kant gezet, alle vloeistoffen gecontroleerd en alles was prima. Vervolgens start ik hem weer en is het controlelampje ook weer uit, de rest van de 70km ook niet meer aangeweest terwijl het toen pas zwaar begon te plenzen.

Iemand enig idee wat dit inhoud?
 
Mmm... zou t niet doen. Heb ff in mijn instuktieboekje opgezocht wat de term "FI" inhoudt.

Citeer: PGM-FI indikator (rood): Knippert wanneer er iets mis is met het PGM-FI (geprogrammeerd brandstof-injectie) systeem. Moet ook enkele seconden gaan branden en dan doven wanneer u het contact op AAN zet en de motorschakelaar op RUN staat. Als het op een ander ogenblik gaat branden, dient u snelheid te minderen en dan zo spoedig mogelijk met uw motorfiets naar een Honda dealer te gaan.

Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan