cbr600f/fs (m)eating? / toertocht brabant 20 Juli

F*^k -O-

Het ligt eraan hoe lang we over die 150km +/- gaan doen.

Heb die avond al een BBQ

weet ik zelf ook nog niet exact, maar hoop deze week de rit definief te hebben en met de motor een keer voor te rijden om eetplekje te zoeken enzo

maar op een aantal punten zitten we vlakbij snelwegen dus je zou tussentijd af kunnen haken eventueel
 
vandaag de conceptroute voor de 20e afgerond, morgen even met de auto voorreiden om te kijken of alle wegen goed begaanbaar zijn, en om even te kijken waar leuke cafe's en terrassen zitten voor een tussenstop

kaartkopiejj6.jpg

zo te zien niet echt duidelijk te zien op de afbeelding, had verwacht dat deze klikbaar zou zijn en in hogere resolutie te bekijken was maar niet dus.

is er een manier om een uitgestippelde route met google maps op te slaan, of hier te plaatsen ?
 
Laatst bewerkt:
ben pas net thuis ... kwam wat zandpaden tegen, dus heb daar maar wat vervangende wegen opgezocht ... als het weer mee wil zitten hebben jullie een mooie rit

maar even een vraag, is er iemand met navigatie die mee voorop wil rijden, of is er een goede manier dat ik de route in mijn pda met tomtom kan krijgen ?
 
toerrit update:
de definitieve rit is bekend, de rit zal 153 km bedragen met vier tussenstops
stop 1, na 35 km bij een benzine pomp
stop 2, 16 km verder bij een cafe restaurant
stop 3, 23 km verder bij een benzine pomp met aan de overkant een terras
stop 4, 34 km verder bij een uitkijktoren
de rit zal eindigen in de haven van willemstad, vanwaaruit ieder zijn eigen plan kan trekken, er zijn een aantal leuke terrassen in willemstad waar we kunnen nadrinken en een hapje eten en de snelweg is dichtbij dus mensen die naar huis willen hebben een goede aansluiting

de route zelf zal ongeveer 3,5 uur bedragen dit is de tijd die er gereden word, hoe lang we onderweg zijn is afhankelijk van de lengte van de stops.
indien er mensen ivm andere afspraken eerder weg moeten zijn er verschillende aansluitingen om snel op een snelweg te komen

beschrijving van de route:
http://www.megafileupload.com/en/file/74088/ritbeschrijving-toerrit-20-juli-xls.html
 
toerrit update:
de definitieve rit is bekend, de rit zal 153 km bedragen met vier tussenstops
stop 1, na 35 km bij een benzine pomp
stop 2, 16 km verder bij een cafe restaurant
stop 3, 23 km verder bij een benzine pomp met aan de overkant een terras
stop 4, 34 km verder bij een uitkijktoren
de rit zal eindigen in de haven van willemstad, vanwaaruit ieder zijn eigen plan kan trekken, er zijn een aantal leuke terrassen in willemstad waar we kunnen nadrinken en een hapje eten en de snelweg is dichtbij dus mensen die naar huis willen hebben een goede aansluiting

de route zelf zal ongeveer 3,5 uur bedragen dit is de tijd die er gereden word, hoe lang we onderweg zijn is afhankelijk van de lengte van de stops.
indien er mensen ivm andere afspraken eerder weg moeten zijn er verschillende aansluitingen om snel op een snelweg te komen

beschrijving van de route:
http://www.megafileupload.com/en/file/74088/ritbeschrijving-toerrit-20-juli-xls.html

VIER stops? Is dat niet een beetje veel voor een rit van 150 km?
 
ja misschien wel maar het hoeven geen lange stops te zijn

even kijken of alles nog goed gaat, mogelijkheden om te tanken enzo. als iedereen dan heeft we gaan weer dan gaan we weer.
 
Laatst bewerkt:
4 stops is inderdaad wat veel... Een tweede benzinestop kan je sowieso overslaan. Als mensen de eerste keer de optie hebben om te tanken, kunnen ze dat doen. Die tweede is dan misschien wat overbodig. Mja, maakt mij niet zo uit. Al rijd ik wel liever dan dat ik stop :+
 
maar even een vraag, is er iemand met navigatie die mee voorop wil rijden, of is er een goede manier dat ik de route in mijn pda met tomtom kan krijgen ?

Heb je de route digitaal? Er zijn programma's die dat eventueel kunnen omzetten naar een itn. bestandje.

Als je via GoogleEarth de route heb uitgezet ff zoeken naar programma van Jan Boersma.

Misschien als ik de 20ste tijd heb wil ik ook wel mee rijden met de navi, is dan wel alleen op de VFR.
 
Heb je de route digitaal? Er zijn programma's die dat eventueel kunnen omzetten naar een itn. bestandje.

Als je via GoogleEarth de route heb uitgezet ff zoeken naar programma van Jan Boersma.

Misschien als ik de 20ste tijd heb wil ik ook wel mee rijden met de navi, is dan wel alleen op de VFR.

Maakt niet uit! *D
 
[me="Kir"]is afwezig in verband met de nog steeds niet opgeladen accu en achterstallig onderhoud aan het huis..[/me]
 
Heb je de route digitaal? Er zijn programma's die dat eventueel kunnen omzetten naar een itn. bestandje.

Als je via GoogleEarth de route heb uitgezet ff zoeken naar programma van Jan Boersma.

Misschien als ik de 20ste tijd heb wil ik ook wel mee rijden met de navi, is dan wel alleen op de VFR.

okee zal even kijken of ik dat kan vinden, en vfr maakt niet uit hoor *O*

edit: programma gevonden en geïnstalleerd maar moet nu gaan werken, zal vanavond of morgenvroeg proberen of ik een route kan maken met het programma. als ik wat heb post ik het wel hier :)
 
Laatst bewerkt:
Werkt vrij makkelijk hoor.

GoogleEarth openen en Tyre (van Boersma) en in Earth op het viapunt ff op kopiëren drukken.

Daarna heb je in Tyre je eerste viapunt van je route in een itn. bestandje. *O* Als het goed is kan je 48 punten kwijt. '(

Misschien moet je de route opsplitsen in meerdere delen, handigste is dan om de pauze- of tankpunten als eindpunt te gebruiken.

Succes met het maken.
 
Heb ik iets gemist? We zouden toch 11.00 uur vertrekken en achteraf barbequen bij MacJansen? :?

Of gaan we vanuit Willemstad terug naar Michiel?
 
Heb ik iets gemist? We zouden toch 11.00 uur vertrekken en achteraf barbequen bij MacJansen? :?

Of gaan we vanuit Willemstad terug naar Michiel?

dat zou een optie zijn, als iemand die zou organiseren. maar daar waren geen vrijwilligers voor.

en ik heb geen BBQ dus zou iets moeten huren of kopen, komt het organiseren wie wil wat wie lust wat wie wil wat drinken, dus we gaan gewoon iets eten in willemstad

ook lekker
niemand die ziek word van rauw vleesch
ook gezellig
en lekker makkelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan