cbr600f/fs (m)eating? / toertocht brabant 20 Juli

verzamelplaats update
omdat er niemand aangeeft te willen overnachten lijkt het mij verstandig om de verzamellocatie te wijzigen, niet dat ik jullie niet thuis wil hebben maar dan moeten jullie eerst een weg zien te vinden door het pittoreske klundert. ik wil dus bij deze voorstellen om te verzamelen bij een tankstation nabij afslag 25 van de A17
verzamel locatie: total tankstation industrie moerdijk
verzamelen: 10:30 uur
vertrek toerrit: 11:00 uur
dus ipv verzamelplaats A verzamelen op plaats B
thuistotalas8.jpg

even een inzoomen op verzamelplaats B
totaljd6.jpg

ik hoop velen... :/ (waar blijft de rest allemaal) hier te zien zondag :W
 
verzamelplaats update
omdat er niemand aangeeft te willen overnachten lijkt het mij verstandig om de verzamellocatie te wijzigen, niet dat ik jullie niet thuis wil hebben maar dan moeten jullie eerst een weg zien te vinden door het pittoreske klundert. ik wil dus bij deze voorstellen om te verzamelen bij een tankstation nabij afslag 25 van de A17
verzamel locatie: total tankstation industrie moerdijk
verzamelen: 10:30 uur
vertrek toerrit: 11:00 uur
dus ipv verzamelplaats A verzamelen op plaats B
[afbeelding]
even een inzoomen op verzamelplaats B
[afbeelding]
ik hoop velen... :/ (waar blijft de rest allemaal) hier te zien zondag :W

Is er niet iets van een McD of ander eethuis dat open is 's-morgens voor een normale kop koffie en een broodje en nog ff zitten vooraf?
 
Is er niet iets van een McD of ander eethuis dat open is 's-morgens voor een normale kop koffie en een broodje en nog ff zitten vooraf?

nee dichtbijzijnde zitten of in dordrecht, made, etten-leur of roosendaal, allemaal minimaal 15/20 km rijden

maar het is wel een vrij groot tankstation met een broodjes corner en een grote shop erbij. neem aan dat ze daar ook koffie hebben.

edit: nadeel is dat er geen grote M bij staat, maar er staat wel een ander herkenningspunt, er staat namelijk niet ver van het tankstation één windmolen
 
Laatst bewerkt:
nee dichtbijzijnde zitten of in dordrecht, made, etten-leur of roosendaal, allemaal minimaal 15/20 km rijden

maar het is wel een vrij groot tankstation met een broodjes corner en een grote shop erbij. neem aan dat ze daar ook koffie hebben.

edit: nadeel is dat er geen grote M bij staat, maar er staat wel een ander herkenningspunt, er staat namelijk niet ver van het tankstation één windmolen

Het gaat mij ook meer om het nog ff leker kunnen zitten vooraf ;)
 
verzamelplaats update 2
er heeft zich een probleempje voor gedaan, afslag 25 bij de total pomp is namelijk afgesloten van het weekend, er is een omleiding ingesteld via afrit 26
omleidingzondagmorgenok5.jpg


mocht er een probleem voordoen bij het vinden van de lokatie kunnen jullie mij bellen
nul zes één nul zes negen één negen acht één
er is een kleine kans dat het industrie terrein niet toegankelijk is, maar hier ga ik niet vanuit, mocht dit toch het geval zijn zorg ik dat ik bij afrit 26 sta en mijn vriendin bij de total
 
Donkere wolken pakken zich samen boven de randstad. Ik zal proberen ze hier te laten maar ik kan niets beloven. ;)

Tot zometeen. :W
 
jij hebt het niet georganiseerd, en hoop niet dat je aanwezigheid voor regen zorgt :+

we zullen het wel zien vandaag tot straks
 
Shit, ik meld me te laat af... Kom net uit bed.
Heb de klok rond geslapen. Anyway, ik hoop dat jullie een leuke rit hebben!
 
Shit, ik meld me te laat af... Kom net uit bed.
Heb de klok rond geslapen. Anyway, ik hoop dat jullie een leuke rit hebben!
Ja wist niet dat het zo vroeg was, maar had me ook niet aangemeld. Aangezien tempo voor mij ook te hoog ligt en daar voel me niet prettig bij.

Zo maar eerst is douche. Schandalig uitgeslapen. :Z
 
Ja wist niet dat het zo vroeg was, maar had me ook niet aangemeld. Aangezien tempo voor mij ook te hoog ligt en daar voel me niet prettig bij.

Zo maar eerst is douche. Schandalig uitgeslapen. :Z

je had gerust mee kunnen gaan hoor, mijn vriendin die 2 maanden der rijbewijs heeft is ook meegeweest dus jij zou dat makkelijk hebben aangekund
 
Terug
Bovenaan Onderaan