cbr600f/fs (m)eating? / toertocht brabant 20 Juli

Michiel Jansen

MF veteraan
4 jun 2007
19.671
25
Klundert
na een voorstel in het cbr600f/fs topic, heb ik bij deze maar een topic aangemaakt met betrekking tot een toertocht / meeting / pyamafeestje op 20 juli 2008

verzamelplaats update 2
er heeft zich een probleempje voor gedaan, afslag 25 bij de total pomp is namelijk afgesloten van het weekend, er is een omleiding ingesteld via afrit 26
omleidingzondagmorgenok5.jpg


mocht er een probleem voordoen bij het vinden van de lokatie kunnen jullie mij bellen
er is een kleine kans dat het industrie terrein niet toegankelijk is, maar hier ga ik niet vanuit, mocht dit toch het geval zijn zorg ik dat ik bij afrit 26 sta en mijn vriendin bij de total


verzamelplaats update 1
omdat er niemand aangeeft te willen overnachten lijkt het mij verstandig om de verzamellocatie te wijzigen, niet dat ik jullie niet thuis wil hebben maar dan moeten jullie eerst een weg zien te vinden door het pittoreske klundert. ik wil dus bij deze voorstellen om te verzamelen bij een tankstation nabij afslag 25 van de A17
verzamel locatie: total tankstation industrie moerdijk
verzamelen: 10:30 uur
vertrek toerrit: 11:00 uur
dus ipv verzamelplaats A verzamelen op plaats B
thuistotalas8.jpg

even een inzoomen op verzamelplaats B
totaljd6.jpg

ik hoop velen... :/ (waar blijft de rest allemaal) hier te zien zondag :W

omdat brabant niet echt centraal gelegen is binnen nederland wil ik mijn erf ter beschikking stellen zodat mensen die willen overnachten een tentje kunnen opzetten, de motoren zullen 's nacht overdekt achter slot kunnen worden gestald.

voor de organisatie heb ik nog wel een aantal vrijwilligers nodig:
- het zou fijn zijn als er bij de toertocht iemand voorop kan meerijden met navigatie / geregeld
- als er veel animo is voor een pyama feestje is het misschien wel zo gezellig om de avond van te voren een BBQ te houden, als er mensen zich geroepen voelen om dit te regelen zou dit erg fijn zijn / we gaan wel wat eten in willemstad na afloop

zodra er meer informatie is zal ik dit verwerken in deze openingspost.

toerrit update:
de definitieve rit is bekend, de rit zal 153 km bedragen met vier tussenstops
stop 1, na 35 km bij een benzine pomp
stop 2, 16 km verder bij een cafe restaurant
stop 3, 23 km verder bij een benzine pomp met aan de overkant een terras
stop 4, 34 km verder bij een uitkijktoren
de rit zal eindigen in de haven van willemstad, vanwaaruit ieder zijn eigen plan kan trekken, er zijn een aantal leuke terrassen in willemstad waar we kunnen nadrinken en een hapje eten en de snelweg is dichtbij dus mensen die naar huis willen hebben een goede aansluiting

de route zelf zal ongeveer 3,5 uur bedragen dit is de tijd die er gereden word, hoe lang we onderweg zijn is afhankelijk van de lengte van de stops.
indien er mensen ivm andere afspraken eerder weg moeten zijn er verschillende aansluitingen om snel op een snelweg te komen

beschrijving van de route:
http://www.megafileupload.com/en/file/74088/ritbeschrijving-toerrit-20-juli-xls.html

verder ben ik niet verantwoordelijk voor eventuele schade's als gevolg van de meeting/ toertocht en ook voor de gezelligheid kan ik niet zorgen ... dit zullen jullie zelf moeten regelen.

aanwezigen 600f-jes:
1. uw Gastheer : Michiel Jansen
2. Schwenneh ovb.
3. Leon ovb.
4. Pj ovb.
5. Alex ovb.
6. bas600 ovb.
7. doelwit ovb.
8. wiggywiggy obv.
9. maybabe ... als ze niet naar de red bull air race gaat :')
10.
11.
12.
13.
14.
15.

aanwezige infiltranten:
1. uw gastvrouw ovb. gsx600f
2. capactus, cbr 929rr
3.
4.
5.

zeker te weten niet aanwezig:
-1. cbrtweety ... smoes = op vakantie
-2. ferrariman ... smoes = komt terug uit nijmegen
-3. kir ... smoes = achterstallig onderhoud cbr + huis
 
Laatst bewerkt:
Oke.. om dan maar te reageren..

Het idee is goed!
Moet nog even kijken of ik kan komen!
 
Hahaha, "voor de gezelligheid kan ik ook niet zorgen..." _O-

Ik ben er de 20e wel bij, ik weet alleen niet of ik de 19e kan komen bbq'en. Ik moet tot 6 uur werken dan, dus tegen de tijd dat ik onderweg ben richting brabant is het 8 uur...

Als we nou de 20 op tijd gaan rijden (11 uur ofzo) en na de rit nog een vroege bbq doen?
 
De 19e kan ik er sowieso niet zijn... Ik kom die dag terug van de Nijmeegse Vierdaagse.
Zaterdag de 20e is even afwachten hoe ik me voel na 4 dagen 50 km lopen. Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik heb echt geen flauw idee.

Zet mij dus maar op de lijst, onder voorbehoud lichamelijke klachten ofzo ;)
 
De 19e kan ik er sowieso niet zijn... Ik kom die dag terug van de Nijmeegse Vierdaagse.
Zaterdag de 20e is even afwachten hoe ik me voel na 4 dagen 50 km lopen. Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik heb echt geen flauw idee.

Zet mij dus maar op de lijst, onder voorbehoud lichamelijke klachten ofzo ;)

Je hoeft die toerrit niet te lopen hoor, je mag gewoon je motor pakken. ;)
 
Misschien is het ook handig om een lijsje te maken van de personen die niet kunnen, in verband met vakantie en andere dingen enzo. Dat heb je dat toch even duidelijk...
 
als die mensen dan even hier vermelden dat ze niet kunnen, kan ik daar een overzicht van maken .. en niemand heeft hier vermeld dat ze niet kunnen ;)
 
Ik ben er bij. *O*

En ik hoop dat het een leuke meeting gaat worden want ik zeg er de studenten-mega-meeting voor af. :P
 
ik hoop het ook, en vind het jammer dat ze gelijk vallen maar deze was eerder gepland ...

maar om alvast een idee te geven van de rit, die bij mij al in grote lijnen bekend is, heb ik de route ongeveer uitgestippeld in google maps:
routeopzetxd6.jpg


de rit zal ongeveer 150 km worden, dus als we om 11 uur zouden vertrekken moet er nog wel mogelijkheid zijn tot een bbq of een ander soort van gezamelijk eten
 
ik hoop het ook, en vind het jammer dat ze gelijk vallen maar deze was eerder gepland ...

maar om alvast een idee te geven van de rit, die bij mij al in grote lijnen bekend is, heb ik de route ongeveer uitgestippeld in google maps:
[afbeelding]

de rit zal ongeveer 150 km worden, dus als we om 11 uur zouden vertrekken moet er nog wel mogelijkheid zijn tot een bbq of een ander soort van gezamelijk eten

Haha, na die rit van gister heb je inspiratie zeker? :P
 
[me="Bas600"]wil ook op obv in de lijst.[/me]

ook hier:
DONE

Haha, na die rit van gister heb je inspiratie zeker? :P
nee is niet van gister toen zijn we helemaal een ander kant op gegaan, dit zijn gewoon een aantal leuke stukken met leuke bochten in de buurt die ik op een zo leuk mogelijke manier aan elkaar koppel
met deze route komen we niet echt bijzonder locaties tegen maar die zie je anders toch vaak over het hooft, wel heeft deze route variënde omgeving van polder tot bossen tot strand. dus vanalles wat met veel bochten
 
nee is niet van gister toen zijn we helemaal een ander kant op gegaan, dit zijn gewoon een aantal leuke stukken met leuke bochten in de buurt die ik op een zo leuk mogelijke manier aan elkaar koppel
met deze route komen we niet echt bijzonder locaties tegen maar die zie je anders toch vaak over het hooft, wel heeft deze route variënde omgeving van polder tot bossen tot strand. dus vanalles wat met veel bochten

Klinkt erg goed! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan