CBR600f Sport 2001

Sicatry

Rookie
20 sep 2006
2
0
Mechelen (Belgie)
Ik rij sinds kort met een cbr 600f sport en heb daar geen manuel van, nu vanmorgen branden er een rood lampje F1 ik heb geen idee wat dat wil zeggen en de garage waar ik hem gekocht heb is momenteel met verlof kan iemand mij verder helpen????
 
Mijn vriendin heeft er ook een, toen het F1 lampje op haar motor brandde was de accu aan het overlijden. Ik weet niet meer of ze een handleiding heeft, als ik thuis ben zal ik even kijken.
 
Ok thx, dan zal ik maar opletten , want mijn vorige moto (kawa zxr) is spontaan in brand gevlogen tijdens het rijden een echte bom op wielen!!!! En dat was ook een probleem ergens aan de batt en ik heb toen hard genoeg gekickt dus das ni voor heraling vatbaar :-)
 
Ik citeer:
"PGM-F1 indicator (red)
Flashes when there is any abormality in the PGM-FI (Programmed Fuel Injection) system. Should also light for a few seconds and then go off when the ignition switch is turned ON and engine stop switch is at RUN.
If it comes on at any other time, reduce speed and take motorcycle to the dealer as soon as possible"

Daar heb je waarschijnlijk niet veel aan, maar het is niet de accu!
 
Wat je wel even kan proberen is de accu 5 minuten los halen, dan weer vast maken en misschien dat de computer zich dan weer reset. Anders toch de dealer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan