CBR600F Streetfighter

Status
Niet open voor verdere reacties.

bladezzz

MF veteraan
22 nov 2002
3.304
529
Lakehills TX (USA)
CBR600F 1992 mat zwart te koop omdat ik toch weer wat meer vermogen wil (900RR)
6jr in bezit, gekocht als opknapper ( Mijn motor is klaar !!!) , 2e jaar is het vrouwtje er mee omgevallen (korte beentjes) kapschade als gevolg. Ik heb er pas een fighter van gemaakt. (Nog over: complete kont, koplamp, zadel dus meegeleverd)
Buiten het omvallen, geen schades bekend. KM-stand niet aantoonbaar, originele tellers stonden op 63.xxx toen ze eraf gingen, daarna hooguit 1000km mee gereden.

Bridgestone BT's 80%
Vorig jaar bij kleine beurt nieuwe remblokken, ketting, tandwielen (achter +5)
Ingekorte Laser-demper met "vrij hard" geluid.
Koso-tellers
R1-kont + verlichting (op origineel subframe)
LSL-superbike-kit + SBK-stuur van Lucas
Z1000 Bugspoiler
PC35 achterveer

Vrpr: 1000,-

IMAG0073.jpg

IMAG0070.jpg

bikew.jpg
 
Laatst bewerkt:
leuk ding, heb je nog een foto van de voorkant (koplamp) ?

en heb je ook nog fotos van de schade? of is die al helemaal gerepareerd?
 
Wat is de zithoogte?
Hoel lang is jou vriendin.
Werken alle verlichtingen(knipperlichten,remlichten,kentekenverlichting etc)

Gr Ivan
Zithoogte is iets hoger als een normale 600F door de PC35-veer....Vrouwtje is 1.65 en kan net, als ze de voetjes helemaal uitstrekt, pcies met de puntjes van de laarzen op de grond staan.
Ik (1.77) sta gewoon plat met de voeten 8-)
Alle verlichting werkt, ik heb 'r nooit problemen mee gehad maar ze (verlichting voor + knippers voor) hebben geen e-keur..! (net als de uitlaat) })
 
Laatst bewerkt:
En hoe zit het met de snelheidsmeter? :? Als ik 't goed heb wordt die bij dit soort blokken / fietsen aangedreven door de uitgaande as van de versnellingsbak. Als je dan achter een groter tandwiel monteert gaat de snelheidsmeter dus overdrijven.
 
En hoe zit het met de snelheidsmeter? :? Als ik 't goed heb wordt die bij dit soort blokken / fietsen aangedreven door de uitgaande as van de versnellingsbak. Als je dan achter een groter tandwiel monteert gaat de snelheidsmeter dus overdrijven.
Nope, is aan 't voorwiel :Y

Maar evengoed, de originele tellers zitten er niet meer op dus moest sowieso aftermarket zijn.
De Koso's leveren een magneetje mee die pcies in je imbus van de schijf valt, even afstellen (omtrek wiel in cm's) en voila.
Toerenteller is een ander verhaal, verre van precies maar door een techneut makkelijk te fixen door 'm naar de cdi te sturen ipv om de bougiekabel te wikkelen :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan