cbr600f

9 mrt 2005
30
0
dilsen-stokkem
Hoi,

Wie kan mij iets meer vertellen over het verbruik van een cbr600f.Is het waar dat hij zo gulzig is met de benzine zoals ik lees in de test op motormaniacs.Of komt het door de extreme test die deze mannen uitvoeren.
Vriendelijke motorgroetjes,frank
 
Helabaaaaaaaaaa,
Modeljaar 2004/2005.
Met de huidige benzine prijzen en de kilometers die ik op een moei weekendje rondtour in de ardennen of eifel lijkt mij dat toch een dure aangelegenheid te worden.(+/- 400km. per dag)NU rijdt ik cb900f daar haal ik zelfs met wat redelijk sportief rijden toch 1:18 dat is toch al een ander cijfer.Wil me een eventuele aankoop van een cbr600f niet beklagen.
 
Daar had ik dan weer ff niet aan gedacht, ik nam aan dat hij een ouder model bedoelde |(
Het F model wordt nog steeds geproduceerd O-) (volgens mij :? )


Helabaaaaaaaaaa,
Modeljaar 2004/2005.
Met de huidige benzine prijzen en de kilometers die ik op een moei weekendje rondtour in de ardennen of eifel lijkt mij dat toch een dure aangelegenheid te worden.(+/- 400km. per dag)NU rijdt ik cb900f daar haal ik zelfs met wat redelijk sportief rijden toch 1:18 dat is toch al een ander cijfer.Wil me een eventuele aankoop van een cbr600f niet beklagen.
Nou die 1:18 kan je rustig vergeten, ben met mn 2002FS model nog nooit boven de 1:12 gekomen. Een powercommander helpt O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan