CBR600F2 '91 25kw 1500VR

Status
Niet open voor verdere reacties.

El_Mario

Die hard MF'er
22 aug 2009
490
0
Utrecht
Hierbij bied ik mijn eerste moto te koop. Ik Heb veel lol mee gehad, maar ook mindere dingen meegemaakt. Ik ben de 3de eigenaar, Toen ik de fiets kocht was hij uiterlijk in nieuwstaat.

KRB6V.jpg


CBR 600 F2 1991, eerste reg nederland 1996, in mijn bezit sinds 2009.
Miles : 20737

Slijtageonderdelen:

Olie+filter: nieuw
Bougies: goed
airfilter: goed
Banden :zeer goed
Ketting : goed
Voorvering: Goed
Achtervering: matig
Remmerij: Voor: zeer goed Achter: matig*
NAKS : Doet het nog..
Spanningsregelaar: Nieuwe versie met garantie
25kw: plaatjes in de carbs
Plastic: Zeer goed, met krassen.
Koppeling: Goed
Balhoofd voor: in orde
Wiellager voor/achter: in orde


Mindere dingen: Ik zal eerlijk over de fiets wezen. Rechts legde ik dat ding neer met 2km/u. Links was een lowsider met 15km per uur. Dit alles resulteerde een aantal krassen die alleen zichbaar zijn als je ze zoekt, en enigszins gebogen koppelingshendel. Je kan er prima mee rijden, maar ik zeg het alvast. Achtervering is aan de slappe kant, beste is om voor 50 euro een F3 veer inzetten.

Ennn er zitten roze stickers op... Dat resulteerde een bijnaam door me maten: paris hilton


Voordelen
: Ik heb alvast 250 euro betaald voor 25kw maken van de fiets, scheelt je ook wat euro's. Slijtagedelen zijn allemaal prima in orde, Ik heb zelfs de papieren van de eerste eigenaar uit Amerika. En het is een Honda... gaat niet stuk. Ik heb Zelf niet op geragd, altijd pekelvrij gehouden, poetsen tot je bij neervalt. Er zitten lekkere bandjes onder, gooi en smijtwerk zit er dik in. Het stikt van 2de hands onderdelen, dus als er wat is, kost het geen drol om het te vervangen.


Ik verkoop de fiets omdat ik voor een aardig prijsje een Donderpoes kon kopen, en heb niks aan 2 fietsen.

iFIbc.jpg


EQ27i.jpg


Am7yc.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan