CBR600f2 circuitfiets in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

supervet

2 of 4 cilinders.... allebei dan maar??
15 sep 2003
5.506
3.860
Heerlen
Tadaaaa!

Zoals de titel al doet vermoeden heb ik hier een CBR600f2 circuitfiets in onderdelen liggen. Zitten een aantal leuke onderdelen bij. Achterschokker is een gereviseerde WP. Voorvork bestaat uit f3 binnenpoten met aangepaste cartridges en f2 buitenpoten. De remschijven zijn extra dikke wave schijven van Braking.
Voor de rest loopt het blok (filmpje heb ik op aanvraag) maar daar weet ik verder weinig van. De carburateurs zijn aangepast voor het luchtfilter en de RVS uitlaatbochten met leovince demper.
Al het andere is er uiteraard ook, maar niet bijzonder of speciaal. Kijk maar even plaatjes en vraag maar raak ;)















Ik wil er graag vanaf, dus het hoeft niet de hoofdprijs te kosten, gratis weggeven kan altijd nog. Het spul ligt in Heerlen, en opsturen kan uiteraard, maar dat heb ik liever niet. Onderdelen zijn te groot of te zwaar.

Later,

Loek
 
Het was compleet. Sinds vanmorgen de schokbreker, carburateurs en remschijven verkocht.
 
Dank. Als je nog onderdelen nodig hebt mag je het roepen.
 
Zoals vermeld, de schijven, schokbreker en carburateurs hebben inmiddels een nieuwe eigenaar. De rest even onder de aandacht brengen in het nieuwe jaar ;)
 
Blok is inmiddels ook weg.

Wat betreft interessante onderdelen is de vork er nog, misschien is de tank nog interessant. Rest is klein grut
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan