CBR600F2 tellerunit/cockpit, koplamp, knipperlichten etc

wickydeviking

Die hard MF'er
11 feb 2008
702
22
Amsterdam
Na een "klein" aanhangerongelukje heb ik mijn motor naked omgebouwd en een aantal onderdelen te koop aangeboden:
Prijzen verzin ik zelf als er vraag naar is, of doe een goed bod :)
P1050309.JPG

P1050310.JPG

P1050311.JPG


- Kuipframe (KROM).
gratis ophalen / wat de gek ervoor geeft gereserveerd

- Tellerunit inclusief originele kabelaansluitingen en connectors, voorlopig exclusief kabel voor snelheidsmeter (deze heb ik misschien zelf nog nodig), bevestigingspunten intact, oja en het is een mijlen teller met 35000 miles erop. (geen klokje rond)
150 euro

- Koplamp inclusief schuimrand eromheen, bevestigingspunten intact, lichte krassen op het glas (geen zichtbare foto van kunnen maken)
50 euro
VERKOCHT
- Kuipje om koplamp heen, 1 bevestigingspunt afgebroken voor snelsluiting zijkap, 1 (vd 4) bevestigingspunt gescheurd voor bevestigingspunt koplamp
25 euro

- zwarte kapje onder koplamp, intact
10 euro

- kapje boven zekeringendoosje
10 euro
VERKOCHT

- inspectieluik links (beschadigd)
5 euro

- inspectieluik rechts (onbeschadigd)
20 euro

- knipperlichten links en rechts inclusief lampje, kabel en connector
samen 15 euro
VERKOCHT

- kuipruit, intact maar wel met vliegjes :)
35 euro

- 2 zwarte kapjes voor topkuip
samen 15 euro

- twee kapjes voor luchtinlaat waarschijnlijk?
setprijs 15 euro
VERKOCHT
- plaatjes en rubbers voor montage spiegels
samen 5 euro

Mailen werkt beter dan PM of hier reageren, ik zal proberen hier ook zo vaak mogelijk te kijken. Als het hier nog staat dan is het nog aanwezig.
 
Laatst bewerkt:
Topkuipdelen zagen er zo uit
IMG_0328.JPG

en zijn helaas in kleine stukjes in de vuilnisbak verdwenen.

Motor is van de aanhanger gevallen en op zijn linkervoorkant terecht gekomen, topframe en topkuip hebben de klap opgevangen. Het was dus geen frontale aanrijding oid, dus vandaar dat koplamp + omlijsting en tellers nog goed zijn.
 
Laatst bewerkt:
en wat vraag je voor de koplampomlijsting én tellerunit?
en heb je de hele onderste foto ook nog :+ ?? kuipruitje incl. andere dingetjes..
en het zwarte kapje op de 1ste foto en het kapje voor zekeringen..

maak maar een mooi prijsje..
eventueel kan mn vader het bij je ophalen.. want die komt wel eens in Enschede
 
Laatst bewerkt:
ok een aantal onderdelen zijn weer te koop, want ik hoor al een week niks van een potentiele koper.

Prijzen zijn vraagprijzen, ik maak er meestal wel een mooi prijsje van.
 
Euh nee we hadden gemaild en jij wilde geen mijlenteller maar een km-teller en dacht dat mijn vraagprijs 15 euro was :W
 
hoi als ik zie wat voor scahde jij hebt met jou motor is dat precies hetzelfde wat ik vanmiddag heb opgelopen.
kan je me laten zien hoe je hem er nu bij hebt staan als naked bike ?

ik hoop dat ik een foto ervan zie

groetjes

Alexander
 
P1050305.JPG


Clipons erop gehouden, spiegel aan de linker clipon, kilometer teller op de koplamp, knipperlichtjes aan de koplampbevestiging. Veel isolatietape voor de kabelboom en karren maar :P

Erg budget, maarja hij rijdt nog steeds en daar draait het om!

edit: oja en ik heb het kuipwerk gedowngrade naar een motorspoiler natuurlijk. Vind het nog best goed gelukt al zeg ik het zelf. Zonder dat ding ziet het er raar uit, dan zie je de hele uitlaatbocht onderdoor lopen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan